۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۷۱۳۹۹

جشن میلاد امام حسن در 3 بقعه متبرکه کهک

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اوقاف و امور خیریه کهک از برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سه بقعه متبرکه این بخش خبر داد؛ آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) در روستای سیرو، فاضل(ع) در روستای بیدهند و آستان مقدس امامزاده زینب خاتون(س) میزبان عاشقان حضرتش می‌باشند.
ميلاد امام حسن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام ابوالحسن خسروانی با اشاره به فرا رسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: بر این اساس در سه بقعه متبرکه بخش کهک، مراسم جشن و سرور تدارک دیده شده است.

وی افزود: در شب میلاد امام حسن(ع) دو مراسم جشن در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) روستای سیرو و فاضل(ع) روستای بیدهند برگزار می‌شود.

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک با بیان اینکه این مراسم‌ها شامل سخنرانی و مدیحه‌سرایی خواهند بود گفت: حجت‌الاسلام ترابی و برادر شیخ هادی سخنران و مداح آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) خواهند بود و حجت‌الاسلام محمدی هم در آستان امامزاده فاضل(ع) سخنرانی می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین ضیافت افطار در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برپا بوده و شرکت‌کنندگان در مراسم اطعام می‌شوند.

خسروانی خاطرنشان کرد: در شام میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز آستان مقدس امامزاده زینب خاتون(س) پذیرای علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت خواهد بود و مراسم جشنی با مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) در این مکان مقدس برگزار می‌شود./1325/د101/ف

ارسال نظرات