۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۷۱۵۶۷
معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

همدلی و همزبانی زمینه ارتقای فرهنگی جامعه را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مدیران موفق در هر حوزه ای تلاش می کنند تا با خدمت رسانی به مردم ارتقای سطح فرهنگ عمومی را مد نظر قرار داده و با استفاده از بودجه های مصوب استانی و ظرفیت خیران برنامه های خود را عملی کنند.
حجت الاسلام رمضانعلي معتمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی معاون مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسؤولان ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: همدلی و همزبانی مسؤولان زمینه ارتقای سطح فرهنگی جامعه را فراهم می کند و از این جهت وحدت و همسویی مدیران اجرایی از مهم ترین نکات است.

 

 

وی در ادامه افزود: وظیفه اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت و سیاستگذاری برنامه های فرهنگی و طرح راهکارهایی برای رفع معضلات آن است و امور اجرایی از وظایف این نهاد نیست.

 

 

معاون مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شورای فرهنگ عمومی را یکی از مهم ترین شوراهای کشور در امر سیاستگذاری فرهنگی برشمرد و عنوان کرد: ضمانت اجرای مصوبات این شورا ابلاغیه فرماندار هر شهرستان است و در صورت اجرای موفق تمامی مصوبات آن شاهد تحولات چشمگیری در حوزه فرهنگ شهرستان خواهیم بود.

 

 

حجت الاسلام معتمدی تصریح کرد: شهرستان شهرضا دارای سابقه فرهنگی غنی و مردمانی مؤمن است که این عوامل ظرفیت و توان بالقوه ای را در اختیار مسؤولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می دهد تا اهداف عالی فرهنگی نظام را اجرایی کنند.

 

 

وی با اشاره به فعالیت 7 حوزه علمیه در سطح شهرستان شهرضا تأکید کرد: حوزه های علمیه این شهرستان مهد پرورش عالمان و نخبگانی بوده است که همواره مرجع سایر عالمان بوده اند.

 

 

حجت الاسلام معتمدی اهدای 750 شهید شهرستان شهرضا را نشان از پایبندی مردم این شهرستان به  اسلام و آرمانهای انقلاب دانست و افزود: مردمانی که با تمام توان در خدمت نظام و اسلام بوده اند لایق بهترین خدمت رسانی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری هستند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات