۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۷۱۵۷۲
امام جمعه شهرضا:

مسؤولان موظف به حفظ انسجام و وحدت ملی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا گفت: فرهنگ، یکی از اساسی ترین بخش‌های تمدن یک کشور است که تمامی بخش‌ها را تحت تأثیر قرار می دهد و از همین جهت باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد.
امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسؤولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با اشاره به غنای فرهنگی و هنری این شهرستان، گفت: شهرضا، شهر حکیمان بزرگ و متأله است که هر یک از آنها در زمان و دوره خود سرآمد اقران و امثال خود بوده اند.

 

 

وی فرهنگیان را از جمله نگهبانان حریم فرهنگ و هنر شهرضا دانست و تأکید کرد: معلمان و فرهنگیان همواره بازوی توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و اجرای بخشی از سیاست‌های این سازمان را عهده دار بوده اند.

 

 

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سازنده همدلی مسؤولان در بخشهای مختلف اجرایی کشور عنوان کرد: همدلی و همزبانی مسؤولان اجرایی کشور زمینه رشد و تعالی فرهنگ و رشد استعدادهای هنری را فراهم می آورد.

 

 

حجت الاسلام یعقوبی با تأکید بر اهمیت نقش وحدت در امور اجرایی و عملیاتی کشور گفت: همه افراد و گروه‌های که امکان سخنرانی در مجامع را دارند باید با توجه به نقش محور وحدت در حفظ و تقویت آن بکوشند.

 

 

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه و قلم از ارکان مهم فرهنگی کشور هستند که سخن و نوشتار آنها تأثیر مستقیم بر مردم دارد و از همین جهت باید با تمام توان همه افراد را به سوی وحدت و همزبانی سوق دهند.

 

 

امام جمعه شهرضا اظهار داشت: اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه نظام است و همه افراد موظف هستند در راستای حفظ این سرمایه ارزشمند تلاش کنند و یار و مدد کار هم در خدمت رسانی بهینه به مردم باشند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات