۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۷۱۶۷۳
امروز؛

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد.
محفل انس با قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، محفل نورانی انس با قرآن کریم همزمان با روز میلادباسعادت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور پرشکوه مردم و مسؤولان در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل و در جوار گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، نزدیک به هزار نفر از مردم روزه دار و علاقه مند به فرهنگ قرآنی شهرستان آمل امروز با حضور در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) به تلاوت آیات کلام الله مجید از سوی احمد شحات احمد، از قاریان برجسته مصری گوش جان سپردند. ‎


تلاوت آیات قرآن کریم از سوی قاریان برجسته حافظ اسماعیل زاده و غلامرضا حاتمی راد حال و هوای ارزشمندی را به این محفل نورانی بخشید.

 

اجرای تواشیح گروه تبیان و سرود گروه ولایت از حسینیه حضرت علی اصغر(ع) آمل از دیگر برنامه های این محفل معنوی و باشکوه بود که در پایان به قید قرعه به بیست نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

 

حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل در این مراسم با بیان این که حضور گرم و پرشکوه مردم قوت قلبی برای همه ما است، گفت: این امر ما را بر می انگیزاند تا برنامه های قرآنی بیش تری را در این شهرستان برگزار کنیم.


وی با اشاره به راه اندازی مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آمل، بیان داشت: این مرکز با مجهزترین امکانات در جوار آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل قرار دارد که برنامه های متنوع آن در قالب طرح نشاط معنوی با استقبال خوبی از سوی همشهریان روبرو بوده است.


 رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با بیان این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است، خاطرنشان کرد: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت و معنویت هدایت کند.


 حجت الاسلام علیخانی با بیان این که ترویج فرهنگ قرآنی باید مورد توجه همگان باشد، یادآور شد: قرآن گوهر گرانبهایی است که اگر در راستای تفهیم و ترویج آن تلاش خاصی صورت گیرد شاهد حل بسیاری از مشکلات جوامع بشری خواهیم بود که این ها همه از الطاف خدواند منان است که برای ما تدبیر کرده است.


وی با بیان این که ترویج فرهنگ قرآنی باید با برنامه ریزی منسجم و سازمان یافته باشد، خاطرنشان کرد: همه ما باید سعی کنیم که نوای نوربخش قرآن کریم در خانه هایمان طنین انداز باشد و از این کتاب ارزنده به بهترین وجه ممکن و در راستای خودسازی بهره گیریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات