۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۷۱۷۸۲
امام جمعه موقت اصفهان:

تیم مذاکره‌کننده با اتکا به قدرت الهی ذره‌ای در برابر آمریکا عقب‌نشینی نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که امروز بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب ما از مذاکره‌کنندگان تشکر می‌کنیم که رهبر غیرت و شجاعت آنان را بیان کردند، گفت: اما ما باز می‌خواهیم از آنان و می‌گوییم مذاکره‌کنندگان در این روزهای آخر مواظب باشید که در برابر استکبار عقب‌نشینی نکنید، ما خداوند را داریم.
حجت الاسلام ميردامادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مسجد امام(ره) برگزار شد، با اشاره به این که جنگ بدر در روز هفدهم ماه رمضان انجام شد و سبب پیروزی مسلمانان شد، گفت: بیشترین تلفات را دشمن داد و بشارت را خداوند داده بود و کمترین تلفات را سپاهیان اسلام داد و خداوند آیاتی درباره این جنگ بدر نازل کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان ابراز کرد: این جنگ باید برای ما الگویی باشد، به مؤمنان گفته شد آیا سه هزار ملک از آسمان‌نازل‌شده برای شما کفایت نمی‌کند، اگر مقاومت کردید و تسلیم نشدید و نترسیدید و عقب‌نشینی نکردید، خداوند هفت‌هزار ملک را به کمک شما خواهد فرستاد، در برابر دشمن ذلیلانه برخورد نکنید، و گمان نکنید، آمریکای روباه‌صفت بی‌وفا می‌تواند مشکلات ما را حل کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که باید دانست خداوند مؤمنان را نصرت می‌کند، اظهار کرد: حضرت امام(ره) فرمودند اگر آمریکا بداند قدرت حمله به ایران را دارد، به فردا نمی‌رسد، این مذاکراتی که در پیش است، مذاکراتی است که خود آنان تقاضا کردند.

در مذاکرات زیر بار ذلت نمی‌رویم

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند چندین بار نامه فرستادند که می‌خواهند مذاکره کنند، یک کشور قدرتمند چرا حمله نمی‌کند؟ چرا درخواست مذاکره می‌کند؟ چون همه گزینه‌ها روی میز ما است، گزینه نصرت الهی و مدد گرفتن از خداوند متعال در اختیار ما است، نباید ترسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی اظهار کرد: این‌ها در برابر خداوند و پیامبر(ص) ایستادند، کاریکاتور پیامبر(ص) را کشیدند و او را به عنوان یک فرد جنگجو نشان دادند و امروز با داعش چهره اسلام را خراب می‌کنند، داعشیانی که نه به کودک رحم می‌کنند و نه به زنان ن حامله و مردان را سرمی‌برند و به عنوان جهاد نکاحی زنان را می‌برند، این‌ها مسلمان نیستند.

وی ابراز کرد: رییس جمهوری آمریکا چندبار لفظ دولت اسلامی عراق و شام را بر زبان جاری کرده است، اینان با خدا درافتاده‌اند که هر کس با خداوند و رسولش دربیفتد خداوند شدیدترین ضربه‌ها را بر او خواهد زد و او را نیست و نابود خواهد کرد، این‌ها گرفتار عذاب خداوند خواهند شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ترجمه آیات درباره جنگ بدر خاطرنشان کرد: ای اهل ایمان وقتی در برابر جبهه کفر قرار گرفتید، نترسید و پشت نکنید، عقب‌نشینی نکنید با تمام قدرت و با توکل به خدای متعال در برابر آنان بایستید، اگر چنین نکردید، مورد غضب الهی قرار می‌گیرید.

وی ادامه داد: امروز بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب ما از مذاکره‌کنندگان تشکر می‌کنیم که رهبر غیرت و شجاعت آنان را بیان کردند اما ما باز می‌خواهیم از آنان و می‌گوییم مذاکره‌کنندگان در این روزهای آخر مواظب باشید که در برابر استکبار عقب‌نشینی نکنید، ما خداوند را داریم، خدا بالاتر از همه است، او نه نیاز به انرژی هسته‌ای و نه تانک دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی ابراز کرد: این روزها دولت آمریکا مستحق غضب الهی است، رییس جمهور آمریکا می‌گوید که خوشحال هستم که توانستم در تمام آمریکا همجنس‌بازی را آزاد کنم، این‌ها قوم لوط هستند و مطمئن باشید، دیر یا زود به غضب الهی گرفتار خواهند شد.

وی ادامه داد: قرآن می‌فرماید اگر دشمن شما را دعوت کرد به گفت‌وگو و سلم شما هم بپذیرید، لازمه‌اش در جریان قرار گرفتن مذاکرات بود، ما هم در گفت‌وگو حاضر شویم اما آن چه که مسلم است، زیر بار ذلت نمی‌رویم، اگر ما حواسمان به امور مادی و نان و آب رفت، ذلت الهی بر ما مستولی خواهد شد، مانند قوم موسی، ملتی که برای آب و نان ذلت‌پذیر شود، ممکن است آب و نان به او برسد اما ذلت از همه دردها بدتر است.

متحجر‌ها خسارت‌های بسیاری به اسلام وارد کردند

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: قدر ماه مبارک رمضان و قدر هفته‌ای که پیش رو داریم، را بدانیم، امشب احتمالا شب معراج پیامبر اکرم(ص) است، جایی که هیچ مخلوقی در آن ورود پیدا نکرده است و خداوند پیامبر اکرم(ص) از مسجدالحرام به مسجدالاقصی سیر داد.

وی با تسلیت سالگرد حادثه سقوط ایرباس، بیان کرد: در ایرباس ایرانیانی حضور داشتند که همه مسافر بودند، اگر فردی از روی ناو و با چشم غیرمسلح به این هواپیما نگاه می‌کرد، درمی‌یافت که این هواپیما مسافربری است و عاملان این جنایت عامدانه آمریکا و آمریکایی‌ها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی با تسلیت سالروز ضربت خوردن امام علی(ع) و با اشاره به اهمیت لیالی قدر، افزود: امام علی(ع) را افراد متحجر و خشکه‌مقدس‌ها به شهادت رساندند، ضربه این گروه به اسلام زیاد است، همان‌هایی که در ابتدا رهبر معظم انقلاب را امام خطاب می‌کردند و اما اکنون در برابر ایشان ایستاده‌اند./914/پ201/ج

ارسال نظرات