۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۷۱۸۸۰
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

ملت ایران تا از بین رفتن رژیم صهیونیستی از پا نخواهد نشست

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: مذاکره کنندگان ایرانی تحت فشارهای داخلی و خارجی هستند، اما آنها باید دلگرم باشند، چرا که رهبر معظم انقلاب با بیانات خود، دلگرمی خوبی برای آنها ایجاد کرد و ملت نیز پشتوانه آنها هستند.
حجت السلام مهدي سليماني اردهالي

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: ملت ایران در روز قدس به استکبار اثبات خواهند کرد که تا ریشه کنی اسرائیل غاصب با آنها سر جنگ داریم و کنار نخواهیم آمد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان آن که مذاکره کنندگان ایرانی باید محکم و استوار از حق مسلم ملت دفاع کنند، گفت: آمریکا بداند ما اهل منطق و راستی آزمایی هستیم و صداقت ما به همه عالم ثابت شد، از این رو آمریکا اگر بخواهد ایران اسلامی را به چالش بکشد، ملت ایران میز و آنچه روی آن است را بر سر آنها خواهد شکست.

 

وی افزود: حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایران، جنایتی بود که توسط کشوری که مدعی رهبری جهان و در دست داشتن راهبرد سعادت ملت ها است، اتفاق افتاد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با یادآوری جنایات متعدد آمریکا نسبت به ملت ایران اسلامی، گفت: آمریکا از کشورهای آلمان و فرانسوی نیز جاسوسی می کند و بر سر آنها کلاه می گذارد، از این رو مشخص شد که آن کشور به متحدان خود هم رحم نمی کند، چرا که مروت و جوانمردی ندارد و در عین حال دم از حقوق بشر می زند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که پیچ بلند مذاکرات هسته ای به جایگاه خاصی رسیده است، گفت: مذاکره کنندگان ایرانی تحت فشارهای داخلی و خارجی هستند، اما آنها باید دلگرم باشند، چرا که رهبر معظم انقلاب با بیانات خود، دلگرمی خوبی برای آنها ایجاد کرد و ملت نیز پشتوانه آنها هستند.

 

صداقت ایران به همه عالم ثابت شد

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: وضعیت آمریکا در جهاتی اسف بار است، چرا که ملت های سراسر دنیا به جنایت کار و حیله گر بودن آمریکا اذعان دارند، از این رو این کشور منفور ملل است.

 

وی با اشاره به این که ملت آمریکا از جنگ متنفر هستند و جنازه های بازگشته از عراق و افغانستان موجب افسردگی شدید خانواده های آمریکایی شده است، گفت: ارتش آمریکا دچار ضعف است، چرا که نهادهای مربوط به ارتش آمریکا، توانایی این ارتش برای مقابله با ایران را زیر متوسط ارزیابی کرده اند.

 

وی افزود: یکی از سناتورهای آمریکایی خطاب به سناتورهای جنگ طلب گفته است درگیر کردن آمریکا با ایران یک بازی سیاسی نیست، بلکه آتش بازی سیاسی است، بنابراین دشمن از قدرت نظامی ایران مطلع است و می داند که برای مقابله با ایران به 800 هزار نیروی رزمی در کنار لجستیک نظامی خود نیاز دارد./1307/ت302/ش

ارسال نظرات