۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۷۱۹۷۸
نماینده مردم تهران در مجلس:

تبعات اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در آینده خود را نشان خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پژوهش‌ها نشان داده که آمریکایی‌ها افزون بر کشتار جمعی مردم در سایر کشورها اقدامات فرهنگی خزنده‌ برای انقراض بشریت انجام می‌دهند که تبعات آن در آینده خود را نشان خواهد داد.
دکتر لاله افتخاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی حقوق بشر به مناسبت سالروز «سقوط هواپیمای ایرباس ایرانی توسط ناو آمریکایی در سال 67» که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد،گفت: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ خواندند؛ همانطور که می‌دانید امروز آمریکا به عنوان بزرگ ترین دشمن بشریت در جهان نقش ایفا می‌کند.

 

وی افزود: قرآن شیطان را دشمن انسان معرفی کرده است، از شیطان نباید انتظار رفتار انسانی و دوستانه داشت، شیطان از نظر عملکرد بسیار فریبنده رفتار می‌کند اما در اصل دشمن انسان است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش امام راحل که آمریکا شیطان است، عنوان کرد: آمریکا نیز مانند شیطان از طریق شبکه‌های رسانه‌ای و ماهواره‌ای در مورد حقوق بشر بیانه داده و وانمود می‌کند که دلسور بشریت است در حالی که او سخت‎‌ترین دشمن بشریت بوده و اصل اقدامات او ضد بشریت است.

 

 افتخاری اظهار داشت: آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند که از هر طریق ممکن با ظاهرنمایی و استفاده از تبلیغات رسانه‌ای حاکمیت را در دست گرفته و فساد، تباهی، نابودی بشریت را رقم بزند.

 

وی با اشاره به مشخص بودن بخشی از عملکرد آمریکایی‌ها، بیان داشت: آمریکایی‌ها با کشتار جمعی مردم در کشورهای جهان به خصوص در سوریه، یمن، عراق و بسیاری از کشورهای دیگر دنبال از بین بردن و انقراض نسل بشریت هستند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: عمق داستان از بین بردن نسل بشریت توسط آمریکایی‌ها فراتر از این کشتار جمعی آشکار است؛ پژوهش‌ها نشان داده که آنها افزون بر این کشتارها اقدامات فرهنگی خزنده‌ برای انقراض بشریت انجام می‌دهند که تبعات آن در آینده خود را نشان خواهد داد.

 

افتخاری گفت: جنگ‌های نیابتی و ایجاد گروه‌های داعش ظاهر قضیه است؛ آنها اقدامات زیادی در بخش فرهنگی با تغییر سبک زندگی و در بخش‌های دیگر مانند کشاوزی و بهداشت تغییرات جدی را دنبال می‌کنند که زندگی بشر به خصوص مسلمانان را تهدید و در معرض انقراض قرار دهند.

 

وی با اشاره به تعامل با گروه‌هایی از کشورهای دیگر عنوان کرد: به عنوان مثال آنچه توسط صهیونیست‌ها در سفر حج به عنوان واکسن به فلسطینی‌ها تحمیل شده برای عقیم کردن آنها بوده که در کشورهای اسلامی دیگر نیز از اقداماتی شبیه این انجام شده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دشمن قسم خورده ما مسلمانان با تغییر نگرش‌ها در سبک زندگی به خصوص در مورد ازدواج یا طلاق و از هم پاشیدن کانون گرم خانواده به جنگ نرم با ما برخاسته است.

 

افتخاری افزود: دشمن با فرهنگ‌سازی غلط به ترور شخصیتی افراد می‌پردازد که این تهدید از سایر تهدیدات بالاتر است و به عنوان جنگ نرم فرهنگی باید جدی درباره آن برنامه‌ریزی شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در مورد جنگ نرم به صورت جدی اقدام نشود شاید در آینده قابل جبران نباشد؛ باید به همه بخش‌های حقوقی و انسانی آن شناسایی شده و راه‌های مقابله آنها در نظر گرفته شود./807/پ202/ج

ارسال نظرات