۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۷۱۹۹۲
برای دومین بار؛

خیابان‌های نجف به ابتکار تولیت حرم علوی نظافت شد

خبرگزاری رسا ـ در راستای اجرای طرح نظافت خیابان‌های اطراف حرم و جذب خادمان افتخاری، سایر خیابان‌های شهر با حضور تولیت آستان و خادمان هیئت‌هاى مذهبى شهر نجف و شماری از نیروهای بسیج مردمی رُفت و روب شد.
طرح نظافت خيابان‌هاي نجف به ابتكار توليت حرم علوي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در راستای اجرای طرح نظافت خیابانهای اطراف حرم و جذب خادمان افتخاری، سایر خیابان‌های شهر با حضور تولیت آستان و خادمان هیئت‌هاى مذهبى شهر نجف و شماری از نیروهای بسیج مردمی رُفت و روب شد .

 

حجت الاسلام سید نزار حبل المتین تولیت آستان قدس علوى در این رابطه گفت: بعد از اجراى طرح هفته اى نظافت و رفت و روب خیابان‌هاى اطراف حرم مطهر که در آن اقشار مختلف مردمى به صورت افتخارى شرکت کردند این بار این طرح را در سایر خیابانهاى شهر به اجرا در آوردیم .

 

حجت الاسلام حبل المتین افزود: این طرح در مناطق و کوچه‌هاى نزدیک حرم مطهر شروع شد و اکنون در سایر مناطق به اجرا در آمد و امیدواریم طى یکسال آینده با اجراى این طرح تصویر کنونى شهر نجف اشرف تغییر یابد .

 

تولیت آستان قدس علوى در ادامه ضمن قدردانى از مشارکت شهردارى نجف در این طرح تأکید کرد: مجددا از تمامى اهالى شهر نجف و هیئتهاى مذهبى و اداره هاى دولتى جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه دعوت مى کنیم و آستان آمادگى کامل خود را جهت همکارى با تمامى نهادها و سازمانها جهت نظافت شهر اعلام مى دارد .

 

گفتنى است آستان قدس علوى طى چند ماه گذشته با اجراى طرح ویژه نظافت و رُفت و روب شبانه خیابان‌هاى شهر نجف صدها خادم افتخارى و صدها تن از خادمان هیئت‌هاى مذهبى را جذب کرد./1330/د102/ی

ارسال نظرات