۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۷۲۰۶۷
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

ایستادگی در برابر آمریکا راه نجات ملت‌ها است

خبرگزاری رسا ـ جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تنها راه ملت‌ها که ایستادگی در مقابل آمریکا است، گفت: اگر بخواهیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی باشیم.
حقوق بشر آمريکايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیرسرتیپ محمد حسن نامی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز در نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی که در سازمان فرهنگ و ارتباط اسلامی برگزار شد، گفت: این نشست به نوعی به بررسی حقوق بشر آمریکایی می‌پردازد که هنوز به جنایات خود بر علیه بشریت ادامه می‌هد.

 

وی افزود: در هفته حقوق بشر آمریکایی که از 6 تا 12 تیر است مقداری از ماهیت آمریکا و صهیونیست‌ها را باید مشخص کنیم.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: امروز بیش 75 درصد فضای مجازی در اختیار آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که در آن روش‌های سلطه بیشتر بر مردم جهان را بررسی می‌کنند.

 

نامی اظهار داشت: امروز این دو با خوی استکباری خود در فضای مجازی تلاش می‌کنند انسان‌ها را به سمت و سوی دلخواه خود بکشانند با ابزار اغنا و القا و از طریق سریال‌ها و بازی ذهن انسان‌ها را به هر سمتی که دوست دارند جهت می‌دهند.

 

وی افزود: امروز فضای مجازی برای اسلام سه راهبرد سنی با سنی، شیعه با شیعه و سنی با شیعه تعیین کرده تا از این طریق جهان اسلام را از بین ببرند.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: آمریکا هر سال با همپیمانان خود جنگ، کودتا و جنایت بشری در جهان راه می‌اندازد، جنگ ویتنام، جنگ شمال چین، جنگ بوسنی و هرزگوین، جنگ اول خلیج فارس، و در این اواخر هم جنگ در عراق، افغانستان، سوریه، یمن، لبنان و سایر کشورها همه و همه نمونه‌های نقض حقوق بشر آمریکایی است.

 

نامی افزود: اگر تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر مقاومت نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر مردم منطقه می‌آوردند این همه کشتار در منطقه همه دستمایه آمریکا است.

 

وی گفت: وجود مقام معظم رهبری برای مسلمانان و به ویژه ملت ایران نعمت بی‌بدیل الهی است که از همان روزهای اول انقلاب مورد حمله دشمن بود؛ ایشان قبل و بعد از انقلاب و در زمان جنگ با حضور چشمگیر خود در خط مقدم، از طریق هدایت‌های خود توطئه‌های دشمنان را در همه جا خنثی می‌کردند.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز کرد: عراق در بمباران شیمیای سردشت با پشتیبانی شرکت‌های پوششی سازمان‌های امنیتی آمریکا دست به چنین جنایت بزرگ زد، همچنین آمریکا بعد از این‌که ناو آنها هواپیمای ایرانی را با موشک زد به فرمانده ناو مدال افتخار داد.

 

نامی گفت: اگر ما دقت نکنیم آمریکا با خوی استکباری خود در جهان به دنبال جنایات بیشتری خواهد بود کما این‌که هم اکنون نیز در سوریه، عراق، افغانستان و یمن جنایات او قابل توجه است.

 

وی با اشاره به تنها راه ملت‌ها که ایستادگی در مقابل آمریکا است، ابراز کرد: اگر بخواهیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم باید گوش به فرمان فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی باشیم.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی چون سیل خروشان به سمت ما می‌آید اگر هدایت شود تبدیل به فرصت شده و در غیراین صورت تبدیل به تهدید می‌شود امروز باید از طریق فضای مجازی شلیک این ناور آمریکایی به هواپیمای ایرانی به اطلاع همه جهان برسد تا در مورد حقوق بشر آمریکایی قضاوت کنند، امید که روزی رسد که شاهد مرگ استکبار جهانی باشیم./807/پ202/ب4

ارسال نظرات