۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۷۲۰۸۵
استاد حوزه و دانشگاه:

عزت نظام اسلامی مرهون ایستادگی ملت در برابر زیاده خواهی های غرب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که چراغ سبز غرب مخرب، خطرناک و هلاک کننده است، گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های غرب است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع نمازگزاران و روزه داران شهر دابودشت با بیان این که مسائل مهمی در کشور در حال شکل گیری است، گفت: باید متوجه ارتباطات و لبخندهای مذبوحانه دشمنان بوده و هوشیاری شایسته ای از خود نشان دهیم.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که چراغ سبز غرب مخرب ، خطرناک و هلاک کننده است، بیان داشت: صلابت، جمهوریت و اسلامیت ما در مقاومت در برابر توطئه های دشمنان و غرب بوده که باید به آن توجه داشته باشیم.


وی با تاکید بر این که زحمات و تلاش های تیم مذاکره کننده ای هسته ای ستودنی است، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای باید مراقب حرکات شیطانی ایادی استکبار جهانی بوده و خدایی ناکرده تصمیم عجولانه آن ها سبب شرمندگی نشود.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در جایگاه ارزشمندی قرار داشته و با توجه به تحریم ها به قله افتخار رسیدیم که این از الطاف خفیه الهی است و باید شکرگذار باشیم.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که رهبری معظم انقلاب در روزهای گذشته سیاست های کلی برنامه ششم توسعه را به رییس جمهور، مجمع تشخیص مصلحت و مجلس ارائه کرده است، گفت: رهبری معظم انقلاب راه را نشان دادند که باید عمل و دقت در آن را به نحوی شایسته صورت دهیم.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب راهشگای عزت و تعالی نظام اسلامی است، گفت: مسؤولان باید خود را در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری قرار دهند که سبب عزت می شود.


وی با تاکید بر این که امام خمینی(ره) سخن ارزشمندی بیان کردند که اگر تحریم باشد ما فرزند رمضان و اگر تهدید باشد ما فرزند عاشورا هستیم، بیان داشت: این تفکر در ما وجود داشته و در همیشه اعصار آن را نشان دادیم.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ما می توانیم عزت را تحمل کنیم ولی ذلت قابل تحمل نیست و در زانوزدن در برابر ذلت سبب پستی و نابودی می شود که همگان باید متوجه باشند.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی از رهنمودهای ارزشمند رهبری معظم انقلاب است، گفت: باید عزتمندانه در مسیر تحقق آن تلاش کنیم که آثار و برکات وجودی بسیاری دارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات