۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۷۲۱۷۰
قائم مقام معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد:

فعالیت در عرصه قرآن و عترت اختصاص به یک ارگان خاص ندارد

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت در عرصه قرآن و عترت اختصاص به یک ارگان خاص ندارد، گفت: همه دستگاه ها و شخصیت ها باید بدون منت و چشم داشت، در این گونه برنامه ها همکاری داشته باشند.
حجت الاسلام علي رضا حشمتي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام علی رضا حشمتی در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه قرآن و عترت قم در گفت و گو با خبرنگار مستقر در این نمایشگاه ضمن تشکر از برگزار کنندگان و دست اندارکاران، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بالای موجود در قم جا دارد که مدیران استانی برای استفاده بیشتر از این ظرفیت ها مساعدت و همکاری کنند تا مفاهیم قرآن در قالب هنر با ابتکار و جذابیت خاص خود جلوه کرده و زمینه ساز اجرای عملی مفاهیم قرآنی در بین مردم فراهم آید.
 
وی فضای محدود این نمایشگاه را مورد توجه قرار داد و افزود: علیرغم این محدودیت، بخش ها و برنامه هایی که برای این نمایشگاه لازم بود، ارائه شده و در این فضای محدود انتظارات را برآورده کرده است.
 
وی با بیان اینکه فعالیت در عرصه قرآن وعترت اختصاص به یک ارگان خاص ندارد، تصریح کرد: همه دستگاه ها و شخصیت ها باید بدون منت و چشم داشت، در این گونه برنامه ها همکاری و همراهی داشته باشند و این یک وظیفه همگانی است.
 
مدیرکل طرح و برنامه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عدم همکاری برخی نهادها در برگزاری این نمایشگاه، اذعان داشت: فضای قرآنی در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه و همچنین در طول سال باید بر کشور حاکم شود./836/د102/ی
ارسال نظرات