۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۷۲۲۰۶
امام جمعه بخشایش:

روز قدس نماد مبارزه با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غفاری با بیان این‌که روز قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: مسلمانان در نقاط مختلف جهان در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش می‌گذارند.
حجت الاسلام غفاري خطيب جمعه بخشايش
حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه بخشایش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا ملت مظلوم فلسطین در بحران سازی های دولت های استکباری به دست فراموشی سپرده نشود.
 
وی روز قدس را یک نماد عنوان کرد و ابراز داشت: روز قدس یک نماد است، نماد حمایت از مظلوم و مقابله با دشمن است، مسلمانان در نقاط مختلف جهان در این روز حمایت خودشان را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش می‌گذارند.
 
امام جمعه بخشایش گفت: روز قدس را امام خمینی (ره) به یادگار گذاشت تا مردم مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند. این فریاد بیدار باش امام راحل، شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، قیام کنند.
 
وی اظهار داشت: این روز در حقیقت روز صهیونیسم ستیزی است، صهیونیسم در حقیقت نماد ظالم است و در این روز مسلمانان نفرت خود را از جنایات و اشغال سرزمین فلسطین ابراز می دارند.
 
حجت الاسلام غفاری با اشاره به بیانات امام راحل عنوان داشت: روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله‌ مستضعفان با مستکبران است. روز مقابله‌ ملت هایی است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر‌امریکا بودند، در مقابل ابرقدرت هاست.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، در حقیقت با پیروزی خود روح استکبار ستیزی را در میان مظلومان عالم خصوصا مردم مظلوم فلسطین زنده کرد، انقلاب اسلامی فریاد برائت ملت جهان از استکبار و صهیونیسم را برافراشت و یک حرکتی جهانی به وجود آورد./854/ت302/ب4
ارسال نظرات