۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۷۲۲۹۷
مدیر دارالتحقیق شهید مطهری:

در تبلیغ دین نباید از تکنولوژی ها غفلت کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسام قدوسی با بیان این‌که فعالیت ها و محصولات خلاقانه و نوآورانه این مؤسسه می‌تواند الگویی عملی برای مبلغان دینی و فعالان فرهنگی باشد، گفت: اعتقاد داریم در تبلیغ دین نباید از تکنولوژی ها غفلت کرد و باید با استفاده از ابزارهای موجود در دنیای مدرن، راه را برای تبلیغات دینی هموارتر کنیم.
دارالتحقيق شهيد مطهري
حجت الاسلام قدوسی، مدیر دارالتحقیق شهید مطهری(ره) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: بیان معارف اسلامی به زبان هنر و بصورت تصویری، سبب تأثیرگذاری بیشتر و ماندگاری آن در ذهن مخاطب می‌شود.
 
وی با بیان این‌که فعالیت ها و محصولات خلاقانه و نوآورانه این مؤسسه می‌تواند الگویی عملی برای مبلغان دینی و فعالان فرهنگی باشد، ادامه داد: اعتقاد داریم در تبلیغ دین نباید از تکنولوژی ها غفلت کرد و باید با استفاده از ابزارهای موجود در دنیای مدرن، راه را برای تبلیغات دینی هموارتر کنیم.
 
مدیر دارالتحقیق شهید مطهری در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی محصولات این مؤسسه پرداخت و ابراز داشت: محصولات این مؤسسه در حوزه‌های هنری فیلم، سریال، کتاب و جزوات و نرم افزار است.
 
وی خاطرنشان کرد: مجموعه سریال‌های اخلاقی با موضوعات تواضع و تکبر، تزکیه، غیبت، حسد، دروغ و سوء ظن است.
 
حجت الاسلام قدوسی از دیگر سریال های تهیه شده در این مجموعه را مجموعه سریال قرآنی، مجموعه سریال مطهری، مجموعه سریال احکام، مجموعه سریال عقاید عنوان کرد و اظهار کرد: مجموعه سریال های عقاید شامل سریال‌هایی همچون آخرین سفر، مرگ، محمد رسول الله، غدیر، حضرت زهرا (س)، سید الشهدا، حضرت مهدی (عج) و ماشین انقلاب است.
 
وی فیلم‌های تهیه شده در این مجموعه را تشریح کرد و گفت: فیلم شهر بدن، فیلم پاسپورت بهشت، فیلم حزب الشیطان، فیلم گوهری در صدف، فیلم عاق والدین و فیلم مصاحبه با شیطان که داستان شیطان های انسی را که با صورت انسانی در جامعه حرکت می‌کنند ولی مأموریت شیطانی دارد.
 
حجت الاسلام قدوسی ابراز داشت: جوانان و نوجوانان آینده سازان جهان هستند، بنابراین با آینده سازان باید به زبان آینده و سلایق خودشان مفاهیم را منتقل کرد، در این راستا برنامه ها و محصولات متنوعی تهیه شده است./854/ت302/ح
ارسال نظرات