۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۷۲۳۹۹
رییس ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری مراسم روز قدس در 35 نقطه خراسان شمالی/ سخنرانی وزیر کشور در بجنورد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتفاضه و قدس استان خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس در 35 نقطه استان، گفت: سخنران محوری مراسم روز قدس امسال در بجنورد عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور خواهد بود.
حجت الاسلام سالاري - نشست ستاد انتفاضه و قدس بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلا محمدعلی سالاری، رییس ستاد انتفاضه و قدس استان خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد انتفاضه و قدس بجنورد که در محل سالن شهید ماژانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مراسم روز قدس امسال جمعه هفته جاری برابر با نوزدهم تیرماه و بیست و سوم ماه رمضان در سراسر ایران و سایر کشورهای اسلامی برگزار می شود.

 

وی با بیان این که چشم دشمنان اسلام و استکبار جهانی به مراسم روز قدس و میزان حضور مردم در این مراسم دوخته شده است، افزود: با توجه به وقایع رخ داده و مسائل مبتلابه جهان اسلام، در سال جاری راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس شرایط متفاوت تری نسبت به سال های گذشته داشته و استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و رژِیم آل سعود و وهابیون تکفیری نگاه ویژه ای به این مراسم دارند.

 

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش و رژیم آل سعود قصد دارند به بهانه حمایت از مردم فلسطین نوار غزه را اشغال کنند که این توطئه از اشتغال فلسطین از سوی اسراییل نیز بدتر است چرا که این اقدام غیرانسانی به نام اسلام صورت می گیرد بنابراین مردم مسلمان جهان در روز قدس اسمال این توطئه سعودی- تکفیری را برملا کرده و خشم و انزجار خود را از این گونه دسایس نشان می دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که امسال مراسم روز جهانی قدس در 35 نقطه استان خراسان شمالی برگزار می شود، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده راهپیمایی و تظاهرات روز قدس در شهرها، مراکز بخش ها و دهستان های استان انجام می شود.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان این که برای هر کدام از مراسمات روز قدس در استان سخنران محوری اعزام می شود، خاطرنشان کرد: سخنران اصلی مراسم روز قدس در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور خواهد بود.

 

به گفته وی مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز قدس در بجنورد از ساعت 11 صبح جمعه نوزدهم تیرماه از میدان شهید بهشتی آغاز شده و به مصلای امام خمینی(ره) و قرائت بیانیه و اقامه نماز جمعه ختم می شود.

 

رییس ستاد انتفاضه و قدس استان خراسان شمالی ادامه داد: در دیگر شهرهای استان نیز مراسم روز قدس با توجه به زمان و مکان برگزاری نماز جمعه برنامه ریزی شده به گونه ای که تمامی راهپیمایی های این روز در استان، به مصلاها و مساجد جامع ختم می شود.

 

حجت الاسلام سالاری طرح شعار نویسی زنده از سوی اعضای بسیج دانشجویی، تهیه طومار برای محکومیت جنایات صهیونست ها و عربستان سعودی، حضور فعال تر نیروهای امدادی و اورژانس در مسیر راهپیمایی و نیز در محل سخنرانی به منظور کمک به مردم روزه داری که با توجه به گرمی هوا دچار مشکل می شوند و غیره برخی از برنامه های ویژه مراسم روز جهانی قدس امسال در استان به شمار می روند.

 

وی در پایان با دعوت از تمامی اقشار مردم برای حضور پرشور و گسترده در مراسم روز جهانی قدس، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم استان، کشور و سرزمین های اسلامی در مراسم روز قدس بار دیگر حمایت آنها از مظلومان و ستم دیدگان مسلمان را به جهانیان نشان داده و مشت محکمی بر دهان جنایت کاران و مستکبران عالم خواهد بود.

 

گفتنی است، حضرت امام خمینی(ره)، بیانگذار انقلاب اسلامی در شانزدهم مرداد 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات