۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۷۲۵۷۵
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

امت متصل به ولایت فقیه، شکست نمی‌خورد

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرکت جامعه اسلامی بر محور ولایت فقیه عامل رونق و پیشرفت است و امتی که به ولایت فقیه متصل باشد هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد.
حجت لاسلام حاجي صادقي-جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، خاطرنشان کرد: با تقویت ولایت محوری بنیه و ریشه انقلاب اسلامی از هرگونه تهدید و آفتی در امان می ماند.

 

وی بیان کرد: امتی که به ولایت فقیه متصل باشد هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد و پیوند امت ایران با ولایت فقیه در تاریخ اسلام بی‌سابقه بوده است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: قطعاً به دلیل وجود ولایت فقیه این انقلاب رونق و پیشرفت کرده و دشمن نیز این موضوع را به خوبی درک می‌کند و درصدد از بین بردن این پیوند است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نبود ولایت فقیه در سایر کشورهای منطقه که هم‌اکنون با مشکل مواجه هستند به خوبی قابل مشاهده است، بیان داشت: قرآن کریم در مورد اینکه چرا باید در امت اسلامی ولایت محور باشد سخنان بسیاری به میان آورده است که با توجه به آیه‌های قرآن‌کریم تمامی مسیرهای عبور از گردنه‌های خطرناک و یگانه راه حیات جامعه اسلامی پیروی و حمایت از ولایت فقیه است.

 

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیاست‌گذار بیشتر ندارد و آن هم مقام معظم رهبری است که باید تمامی مدیران و مسؤولان در حوزه‌های مختلف کشوری  این سیاست‌ها را به نحو احسن اجرا کرده و به معنای دقیق همدلی و همزبانی را که در پیوند با ولایت فقیه منشأ انسجام و وحدت است به طور ویژه توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: یکی از محورهای بصیرت‌افزایی در جامعه امروزی توجه به راه و روش زندگی حضرت علی (ع) است که خوشبختانه مردم ایران اسلامی امروزه به برکت وجود ولایت فقیه در یک نظام اسلامی و با حاکمیت دینی زندگی می‌کنند.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با گذشت چندین سال به تدریج جبهه استکبار را نابوده کرده است و مسؤولان و مدیران نظام باید بدانند مساله‌ای که سبب سربلندی نظام بوده حرکت زیر پرچم ولایت فقیه و در رأس آن مقام معظم رهبری بوده است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: همان‌طور که در قرآن‌کریم اشاره شده است نظام ولایی جز با حمایت مردم اقتدار و دوام نمی‌یابد و خوشبختانه مقام معظم رهبری این نظام را به خوبی در مسیر پیشرفت اداره کرده و یک نظام قدرتمند برپایه حمایت مردم در ایران اسلامی به‌وجود آمده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه با ضربت خوردن شمشیر بر فرق مبارک مولای متقیان علی (ع)، ارکان هدایت درآن زمان فرو ریخت، افزود: هیچ یک از ائمه اطهار(ع) بعد از امام علی (ع) فرصت نیافتند تا یک نظام ولایی را تشکیل دهند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با قدردانی از زحمات و تلاش های دلسوزانه حجت الاسلام کاملی فرد در طول مدت مسؤولیت خود به عنوان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، گفت: حجت‌الاسلام کاملی‌فرد سال‌های طولانی به سمت نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل مشغول بوده‌اند که امیدواریم بعد از این نیز در سمت خود در سپاه آذربایجان شرقی موفق باشند.

 

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام کاملی فرد قدردانی و حجت الاسلام نجات فیاضی به عنوان نماینده ولی فقیه درسپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل معرفی شد./937/پ202/ب4

ارسال نظرات