۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۲۶۷۳
امام جمعه میانه:

روز قدس روز همبستگی امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی گفت: روز قدس، روز همبستگی میان آحاد ملت و مسلمانان جهان بر علیه ظلم و استکبار جهانی است، روز بیداری امت های مسلمان و بازگشت به استحکام و اتحاد است.
روز قدس
حجت الاسلام حامدی، امام جمعه میانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به شرایط منطقه ای و وضعیت کشور، گفت: روز قدس روز همبستگی میان آحاد ملت و مسلمانان جهان بر علیه ظلم و استکبار جهانی است، روز بیداری امت های مسلمان و بازگشت به استحکام و اتحاد است.

 
وی ادامه داد: در این شرایط اگر مسلمانان به یک همدلی و اتحاد نرسند و بیه مسائل خود کم توجه و به کشور فلسطین نظری نداشته باشند، شاهد عملی شدن بند های توطئه کشور های استعماری بر جهان اسلام خواهیم بود.
 
امام جمعه میانه مسأله قدس را محور اتحاد ملت های مسلمان عنوان کرد و ابراز داشت: مسلمانان و آزادگان جهان با حضور در راهپیمایی قدس اعلام همبستگی و اتحاد خواهند کرد، در این روز مسلمانان جهان فریاد انزجار خود را از سیاست های کثیف استعماری غرب اعلام خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: روز قدس روز همبستگی و حمایت از آرمان های مردم فلسطین است، امام راحل این روز را از خود به یادگار گذاشت تا فریاد مظلوم شنیده شود و مردم فلسطین در گذر زمان به باد فراموشی سپرده نشوند، روز قدس از برکات امام خمینی(ره) است.
 
حجت الاسلام حامدی بصیر و دید نافذ را لازمه فرد مسلمان دانست و افزود: امت های مسلمان با بیداری و شناخت عرصه و با اتحاد باید در مسیر عزت مسلمانان گام بردارند.
 
وی خاطرنشان کرد: انشاالله تمام مسلمانان و آزادگان جهان در این روز با حضور پر شور خود و با زبان روزه از مردم فلسطین حمایت کرده و انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کنند و فریاد مخالفت با سیاست های استعماری را سر دهند./854/ت302/ح
ارسال نظرات