۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۷۲۸۳۸
استاد حوزه و دانشگاه:

بهره گیری از سیره علوی راه تکامل معنوی جامعه است

برگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهره گیری از سیره اهل بیت معصومین(ع) زندگی انسان را در مسیر عزت و تعالی قرار می دهد، بیان داشت: هرکسی بتواند از سیره والای اهل بیت معصومین(ع) در زندگی خود بهره گیری کند می تواند در امور و برنامه های زندگی خود موفق باشد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در همایش دهیاران بخش دشت سر آمل با گرامی داشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شب های قدر، گفت: انسان باید تلاش کند تا بهره برداری شایسته ای از این ایام نورانی داشته باشد.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که انسان باید از فکرها و اندیشه های نو و جدید استفاده کند، بیان داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا خدمت به مردم را به عنوان اصلی اساسی سرلوحه امور خود قرار دهیم.


وی با تاکید بر این که کتاب ارزشمندی چون نهج البلاغه در اختیار ما قرار دارد که باید از سخنان نورانی امام علی(ع) استفاده کنیم، افزود: در این کتاب نورانی به امر اساسی و مهم خدمت به مردم تاکید شده است که باید گام های ارزشمندی برداریم.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: رویکرد مسؤولان باید در راستای خدمت صادقانه به مردم بوده و از همه ظرفیت ها در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود بهره گیری کنند.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که انسان همواره باید مراقب اعمال و رفتار خود بوده و بداند چه می کند، گفت: بهره گیری از تعالیم والای قرآن کریم و سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) زندگی انسان را در مسیری ارزشمند و متعالی قرار می دهد.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که بهره گیری از سیره اهل بیت معصومین(ع) زندگی انسان را در مسیر عزت و تعالی قرار می دهد، بیان داشت: هرکسی بتواند از سیره والای اهل بیت معصومین(ع) در زندگی خود بهره گیری کند می تواند در امور و برنامه های زندگی خود موفق باشد.


وی ادامه داد: اگر زندگی را براساس سیره امام علی(ع) رقم بزنیم شاهد تحولات خواهیم بود و باید سیره علمی و عملی آن حضرت را در سبک زندگی خود جاری کنیم.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که سیره نورانی امام علی(ع) باید سرلوحه امور زندگی ما باشد، گفت: این امام همام از مقام ارزشمند و گرانقدری برخوردار بوده که باید سیره نورانی و سخنان ارزشمند ایشان را در برنامه های خود وارد کنیم.


استاد حوزه و دانشگاه در پایان با بیان این که بزرگ ترین رسالت مسوولان خدمت صادقانه و ارتباط شایسته با مردم است، افزود: اگر بتوانیم وظایف خود را  به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است انجام دهیم زمینه توسعه، عمران و آبادانی فراهم می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات