۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۷۲۸۸۸

هفتمین نمایشگاه بزرگ بهار قرآن در کابل به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ هفتمین نمایشگاه بزرگ بهار قرآن، 14 تیرماه همراه با اهدای جوایز به غرفه‌های برتر و رسانه‌های برگزیده پایان یافت؛ این نمایشگاه با حضور جمعی از روحانیون، مسؤولان دولتی، رایزن فرهنگی ایران در کابل برگزار شد.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از ادار‌ه‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین اختتامیه هفتمین نمایشگاه بزرگ بهار قرآن، 14 تیرماه با حضور جمعی از روحانیون، مسئولان دولتی، رایزن فرهنگی ایران در کابل برگزار شد.

 

در آغاز این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، ناصر جهانشاهی، رایزن فرهنگی کشورمان با اشاره به لزوم توسعه فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: نمایشگاه بهار قرآن، نمادی از مفهوم قرآن کتاب هدایت بشر می‌باشد که توانسته با پرداخت هنری به موضوعات نیازمند جامعه بشری فرصتی ایجاد کند.

 

وی، افزود: از این رو بازدیدکنندگان درک خواهند کرد که می‌توان از قرآن به عنوان راهنما و هدایتگر بهره‌برداری کرد.

 

رایزن فرهنگی کشورمان، بیان کرد: باید قرآن را محور زندگی قرار داد تا با بهره‌گیری از آن مسیر هدایت به سمت کمال را سپری کرد.

 

وی در سخنان پایانی خود، اظهار کرد: لازم است تا این نمایشگاه با کیفیت بهتر در طول سال در سایر مناطق کابل برپا شود.

 

بنابر اعلام این خبر، در پایان مراسم به غرفه‌های برتر، رسانه‌های برگزیده و همچنین مسئولان غرفه‌ها هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

 

همچنین، در بخشی از این نمایشگاه قرآنی، جوایز و تقدیرنامه‌های برگزیدگان مسابقات قرآن کریم در قالب رشته‌های حفظ، قرائت، صوت ولحن و ترتیل خوانی قرآن کریم اهداء شد./1330/د101/ف

ارسال نظرات