۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۷۲۹۸۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

فاصله گرفتن از سیره علوی عامل اصلی مشکلات جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، فاصله گرفتن از سیره علوی را مهم ترین عامل مشکلات جامعه اسلامی دانست و گفت: بهره گیری از سیره امام علی(ع) الگوی تحقق سبک زندگی اسلامی است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تسلیت فرارسیدن شهادت امام علی(ع)، گفت: این امام همام از مقام و جایگاه ارزنده و والایی برخوردار است که باید ادامه دهنده سیره نورانی ایشان باشیم.


وی با تاکید بر این که امام علی(ع) در مسیر نیکی ها و حق و حقیقت حرکت کرده است، بیان داشت: این امام همام از ویژگی های برجسته ای برخوردار بوده که سبب رسیدن به این مقام گرانقدر شده است.


امام جمعه آمل با بیان این که امام علی(ع) در همه صحنه های مورد نیاز همراه و یار و یاور پیامبر گرامی اسلام بوده است، تصریح کرد: این امام بزرگوار نخستین کسی بود که به رسول اکرم(ص) ایمان آورده و در مسیر تعالیم والای دین مبین اسلام قرار گرفت.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: بهره گیری از سیره امام علی(ع) الگوی تحقق سبک زندگی اسلامی است که باید تلاش کنیم تا سیره نورانی این امام همام را در برنامه های زندگانی خود اجرایی کنیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که احسان و نیکوکاری از ویژگی های شایسته امام علی(ع) بوده است، گفت: این امام بزرگوار در راستای حمایت از مستمندان و نیازمندان گام های ارزشمندی برداشته و اهتمام والایی در این راستا داشته است.


وی با اشاره به این که سیره امام علی(ع) الگویی برای خدمت به مردم باشد، افزود: مسؤولان باید سیره نورانی این امام همام را به عنوان الگویی ارزشمند و متعالی مورد توجه قرار دهند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که سیره امام علی(ع) الگویی شایسته برای تعالی و سعادت انسان است، خاطرنشان کرد: باید به سیره نورانی این امام همام توسل جسته و تلاش کنیم تا در مسیرخوبی ها و ارزش ها قدم برداریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) راهگشای سعادت و رستگاری انسان بوده که باید تلاش کنیم تا در این شب های نورانی انس و ارتباطی ارزنده با این بزرگواران برقرار کنیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات