۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۱
کد خبر: ۲۷۳۰۱۲

پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مهری

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مهری نماینده مراجع تقلید در کویت را تسلیت گفت.
آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مهری نماینده مراجع تقلید در کویت را تسلیت گفت و از خدمات آن عالم ربانی تجلیل کرد.

متن پیام این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است: 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فقدان اسفناک عالم بزرگوار و روحانى عالیقدر کویت حضرت آیت الله مهرى(رضوان الله علیه) در این ماه مبارک رمضان موجب نهایت تأثر گردید.

 

این عالم ربانى در طول عمر خود در کویت به امور شیعیان و مسلمانان کویت رسیدگى جدى داشت، خدمات او به مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) هرگز فراموش نخواهد شد، هم‌اکنون جاى او در میان ما خالى است و خاطرات پرارزشى از او براى ما باقى است. خداوند روح او را با ارواح اجدادش محمد و آل محمد (علیهم السلام) محشور گرداند.

 

اینجانب فقدان اسفناک این عالم ربانى را به همه علماى اعلام مخصوصاً علماى کویت و مسلمانان این کشور به خصوص پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم، علوّ درجات براى آن عالم ربانى و صبر و اجر فراوان براى همه بازماندگان از درگاه خداوند مسألت دارم.

16/4/94

/924/د102/ج

ارسال نظرات