۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۷۳۰۳۹
عضو خبرگان رهبری:

وهابیت با تزریق افکار مسموم غربی سعی در نابودی چهره اسلام دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: گروه های تروریستی داعش و سران وهابیت نمونه بارز گروه‌های انحرافی در عصر کنونی است که با تزریق افکار مسموم غربی و وحشی گری ها سعی در نابودی چهره ناب اسلام در جهان و رسیدن به مقاصد شوم خود دارند.
حجت الاسلام ديرباز، نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در مراسم شب 21 رمضان مصادف با شب شهادت امیرمومنان(ع) که در دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد، افزود: ماه مبارک رمضان یکی از پربرکت ترین ماه های سال بوده و با توجه به شهادت حضرت علی(ع) در این زمان، و وجود ایام نورانی شب های قدر، اهمیت این ماه پربرکت را چندین برابر می کند.

 

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: در این روزها طبق روایات و احادیث اولیای الهی و پیامبر(ص)، بهترین فرصت برای از بین بردن کینه ها و برقراری صلح و دوستی در بین انسان هاست در نتیجه از این فرصت باید استفاده لازم را ببریم.

 

وی در ادامه افزود: حضرت علی(ع) به تمامی جهانیان درس آزادگی و عدالت خواهی داده است به همین دلیل همواره تمامی افراد باید به گذشته و اعمالشان فکر کرده و راه سعادت و عدالت خواهی پیش بگیرند، چرا که راه و روش امیرمومنان(ع) راه سعادت تمامی انسان ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به گروه های دخیل در انحراف فکری جامعه، اظهار کرد: افراد بی اطلاع از دین و دچار بحران فکری و انسان های دو رو و متظاهر از مهم ترین عوامل انحراف فکری جامعه بوده و در صورتی که در ملتی این چنین افرادی وجود داشته باشد، آن جامعه ضربه خورده و هیچگاه پیشرفت نخواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: نمونه بارز گروه های انحراف فکری در زمان انقلاب اسلامی، گروه فرقان بود؛ این گروه یکی از دشمنان سرسخت نظام شاهنشاهی و طاغوت، با دیدن آگاهی مردم ایران و عزم ملی آنان در براندازی حکومت شاه، تغییر رویه داده و دستور ترور شهید مطهری را صادر کردند.

 

وهابیت با تزریق افکار مسموم غربی سعی در نابودی چهره اسلام دارد

 

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز انحراف فکری در جامعه را مانعی برای پیشرفت و سعادت مردم دانست و بیان کرد: نمونه بارزی دیگر از این گروه های انحرافی در دنیای کنونی، فعالیت گروه های تروریستی داعش و سران وهابیت است، این گروه ها با تزریق افکار مسموم غربی و وحشی گیری های خود سعی در نابودی چهره ناب اسلام در جهان و رسیدن به مقاصد شوم خود دارند.

 

وی گفت: جنگ با منافقان و معاندان دین مبین اسلام در تمام عرصه های مختلف تاریخ وجود داشته و این یک حقیقت غیرقابل انکار است، ولی این در حالی است که در دوران کنونی وظیفه تمامی مسلمان حفظ همدلی و اتحاد و تقویت روحیه دینی خود در برابر دشمنان اسلام بوده و مسلمین باید به این نکته بسیار توجه داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز اضافه کرد: اولیای الهی و پیامبران(ع) دارای هدف های بلند و متعالی و هدف آن ها تعالی جامعه دوران خود بوده است در نتیجه ادامه دادن راه انبیای الهی و پیامبران افزون بر داشتن اجر معنوی برای انسان باعث خوشبختی و سعادت در زندگی دنیوی و اخروی نیز می شود.

 

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) نمونه ای بارز یک انسان مظلوم، عدالت خواه، بصیر و آگاه به زمان و متعهد به شروط اسلام بود و تمامی جهانیان باید این حضرت را در زندگی خود الگو و اسوه قرار داده و از فرمایشات ایشان را در زندگی استفاده کنند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات