۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۷۳۰۶۶
مدیر مدرسه علمیه امام حسین مراغه:

روز قدس لبیک به کلام امیرمؤمنان در یاری مظلوم است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام داننده روز قدس را مصداق بارز حمایت از مظلوم و انزجار از ظالم دانست و گفت: روز قدس در حقیقت لبیک به امیرمؤمنان علی(ع) در حمایت از مظلوم است.
حجت الاسلام داننده

حجت الاسلام داننده، مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) مراغه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به سفارش امیرمؤمنان در حمایت از مظلوم، گفت: حضرت فرمودند؛ «کونا لِلظّالِمِ خَصْما وَ لِلْمَظْلومِ عَوْنا»، حضرت علی(ع) اتمام حجت کرده و سخن آخر را بیان داشته و مهم ترین وصیت خود را فرموده است.

 

وی ادامه داد: حمایت از مظلوم سفارش امیرمؤمنان است و به شیعیان آموخت که دشمن ظالم و دوست و حامی مظلوم باشند، بنابراین حمایت از مظلوم وظیفه ای ایمانی و اسلامی است که بر همگان لازم است.

 

این استاد حوزه افزود: شیعیان اولاد ولایی حضرت هستند، امام علی(ع) از اولاد ولایی خود می خواهد که یاری دهنده مظلوم باشند و اگر ظالمی را دیدند دشمنی با ظالم باشد.

 

وی تصریح کرد: مصداق بارز ظالم را می توان رژیم غاص و کودک کش صهیونیسم دانست، از این میان برخی کشور های به ظاهر مسلمان از این جنایات خصمانه رژیم جنایت کار حمایت و پشتیبانی می کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع)، گفت: امروز کشور های منطقه چون یمن، بحرین، فلسطین زیر بار ظلم رژیم صهیونیستی و دوستانان همراهان آن رژیم هستند، مردمان این کشور ها مظلومانه زیر ظلم جنایت کاران قرار دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه انسانی و ایمانی ما کمک و یاری مظلوم و مقابله با ظالم است، رژیم خون خوار صهیونیستی و دوستان منطقه ایش مصداق بارز ظالم است.

 

حجت الاسلام داننده یهود را بدترین دشمن اهل ایمان عنوان کرد و افزود: قرآن کریم یهود را دشمن اهل ایمان می داند؛ « لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ » و ماهیت کثیف آن را نمایان می کند.

 

وی افزود: در روز قدس با لبیک به ندای مظلوم عالم علی(ع) در راهپیمایی روز قدس قدم خواهیم برداشت و انزجار خود را از استکبار جهانی و سگ نگهبان منافع آمریکایی در منطقه، رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام خواهیم داشت./854/ت302/ب4

ارسال نظرات