۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۷۳۰۶۷

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اعلام شد.
روز قدس

حجت الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روز جمعه، 19 تیرماه مصادف با 23 رمضان، راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در شهرهای لرستان برگزار می شود.

 

وی راهپیمایی روز افزود: راهپیمایی روز قدس در خرم آباد، ساعت 11 صبح، از میدان شهدا آغاز می شود و راهپیمایان با گذراندن مسیرهای درنظر گرفته شده، در مصلای الغدیر تجمع می کنند.

 

 

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان داشت: راهپیمایی روز قدس با سخنرانی حجت‌الاسلام داوودی، از فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بروجرد، از ساعت 11:30 در میدان قیام این شهرستان آغاز می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: حجت‌الاسلام ترابی، امام‌جمعه بروجرد سخنران این مراسم است.

 

وی با اشاره به این که راهپیمایی روز قدس در شهرستان دورود نیز از ساعت 11:30 با تجمع راهپیمایی کنندگان از میدان امام حسین(ع) آغاز می شود، یادآور شد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حقیان، امام جمعه شهرستان دورود است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان این که راهپیمایی روز قدس در شهرستان ساعت12:15 از میدان شهید صادقی، با سخنرانی حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق امام جمعه این شهرستان برگزار می شود، افزود: در شهرستان الیگودرز نیز ساعت 11:30، از میدان آزادی با سخنرانی حجت‌الاسلام امیدیان، از فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که راهپیمایی روز قدس در شهرستان سلسله از ساعت 10:30 در میدان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام صالحی، امام‌جمعه موقت این شهرستان برگزار می شود، عنوان داشت: این مراسم در شهرستان دلفان نیز با سخنرانی جعفر طولابی، فرماندار دلفان برگزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: راهپیمایی جهانی روز قدس در شهرستان پلدختر نیز ساعت 11:30 از میدان شهید بهشتی با سخنرانی کاییدی، منتخب مردم پل دختر برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان کوهدشت نیز ساعت 11 از مسجد صاحب‌الزمان(عج)، با سخنرانی حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب افزود: این مراسم در شهرستان چگنی نیز سخنرانی سیداحمد تقوی، معاون جذب گزینش ائمه جمعه کشور در مسجد صاحب‌الزمان(عج)  این شهرستان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 12، با سخنرانی حجت‌الاسلام جمیاری، امام جمعه رومشکان از میدان فردوس آغاز می شود./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات