۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۷۳۰۸۸
الهام:

آزادی قدس در گروه وحدت و انسجام مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ الهام گفت: برای آزادی قدس شریف نیاز به وحدت و انسجام مسلمانان در جهان اسلام می‌باشد تا با ایستادگی در برابر صهیونیسم غاصب سرزمین‎های اشغالی را به صاحبان اصلی خود بازپس داده شود.
دکتر غلامحسين الهام

غلامحسین الهام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت نامگذاری روز قدس از دیدگاه امام راحل، گفت: قدس سرزمین اسلام می‌باشد که قبله اول مسلمانان بوده و سرزمین مقدسی است.

 

وی افزود: سرزمین قدس بیش از نیم قرن با یک تجاوز آشکار در تصاحب و اشغال صهیونیسم غاصب می‌باشد.

 

وی با اشاره به تجاوز صهیونیسم به تمامیت ارضی جهان اسلام، عنوان کرد: تجاوز آشکار صهیونیسم به سرزمینهای اشغالی قدس تجاوز علیه تمامیت ارضی جهان اسلام است که نمادی از ظلم و اشغال بوده و سر منشا بی‌عدالتی و فساد است.

 

الهام با بیان مسئله آزادی سرزمین اشغالی قدس، ابراز داشت: برای آزادی قدس شریف نیاز به وحدت و انسجام مسلمانان در جهان اسلام می‌باشد تا با ایستادگی در برابر صهیونیسم غاصب سرزمینهای اشغالی را به صاحبان اصلی خود بازپس داده شود.

 

وی با اشاره به دفاع مشترک مسلمانان، تصریح کرد: امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند تا دفاع مشترک از قدس شریف برای مسلمانان سنبلی باشد تا با ایجاد وحدت صهیونیسم غاصب را از سرزمین‌های اشغالی بیرون برانند.

 

استاد دانشگاه با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با ظلم و اشغال است، افزود: روز قدس روز مبارزه با ظلم و اشغال و روزی است که مسلمانان در سایه اتحاد با ظلم مبارزه و از حق دفاع می‌کنند./807/ت302/ش

 

ارسال نظرات