۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۷۳۱۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

چراغ سبز مجامع بین المللی سبب افزایش جنایات رژیم صهیونیستی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: چراغ سبز مجامع بین المللی سبب افزایش جنایات رژیم صهیونیستی می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مدير کل تبليغات اسلامي بوشهر

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، گفت: در آستانه فرا رسیدن مناسبت بسیار مهم و تعیین کننده روز جهانی قدس هستیم، روزی که از سوی حضرت امام (ره) به ‌عنوان روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و برای اعلام حمایت همه جانبه ملت های مسلمان از مردم فلسطین به‌عنوان روز قدس نامگذاری شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: همانطور که حضرت امام (ره) از رژیم قدس به‌عنوان یک غده سرطانی برای جهان اسلام یاد فرمودند، امروز ما شاهد قتل و بی خانمانی در فلسطین هستیم که رژیم صهیونیستی الان در شرایط بسیار بحرانی مشغول قتل و غارت و خونریزی مردم مسلمان فلسطین است.

 

وی اظهار داشت: آنچه که قابل بیان است رژیم غاصب صهیونیسم با همدستان غربی خود و در راس آنها استکبار جهانی و به‌ویژه آمریکای ظالم به مقابله با مردم پرداخته و سرزمین فلسطین را سال ها اشغال کرده است.

 

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: آنچه جای تاسف دارد این است که مجامع بین المللی که دم از آزادی و حقوق بشر می زنند در برابر اسراییل در هر مقطعی از تاریخ چراغ سبز نشان داده اند و همین مسأله سبب افزایش جنایات این رژیم شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: نهادهایی مثل شورای حکام و شورای امنیت و سازمان ملل متحد علیرغم اینکه این رژیم تروریستی زرادخانه هسته ای دارد به راحتی از کنار این می گذرد و در مقابل اگر کشوری به دنبال استفاده صلح آمیز از دانش هسته ای بود در برابر رشد و توسعه علمی آن مانع تراشی می‌کنند.

 

وی با بیان این که مبانی دینی ما حکم می‌کند که مسلمانان نباید در مقابل مشکلات سایر مسلمین بی تفاوت باشند، اضافه کرد: حضرت امام (ره) با دور اندیشی و اقتدار و روحیه بالای ایمانی خود روز قدس را تعیین کردند و شاهدیم ملت های مسلمان به ندای ملکوتی لبیک گفتند و هر سال شاهد حضور مردم در اقصی نقاط جهان هستیم.

 

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: در مقطع حساس کنونی که استکبار و هم پیمانانش در صدر حمایت از این رژیم جعلی هستند مسلمانان جهان باید با یکدیگر در آخرین جمعه رمضان با حضور آگاهانه خود با مشت های گره کرده و عزم آهنین در راهپیمایی این روز شرکت کرده و ضمن اعلام انزجار از رژیم جعلی، از فلسطین حمایت کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: قدس سرزمین مقدسی است و نخستین قبله گاه مسلمانان به شمار می آید و مردم فلسطین با تمام قوا در برابر اسراییل ایستاده اند و دست خدا به کمک مسلمانان خواهد شتافت و به زودی شاهد پیروزی مسلمانان و نابودی اسراییل خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با اعلام موضع شدید دولت ها و ملت های مسلمان شاهد ریشه کنی رژیم صهیونیستی باشیم و ملت با لبیک گویی امام و رهبری باشند و با حضور خود در راهپیمایی شرکت کنند و مشت محکمی در دهان جهان و اسراییل غاصب بکوبند./833/ت302/ب4

ارسال نظرات