۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۷۳۱۲۸
امام جمعه بابل:

نابودی رژیم صهیونیستی تنها در سایه وحدت جهان اسلام محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، روز قدس را روز نفرت از جنایت، تجاوز و نژادپرستی دانست و گفت: نابودی رژیم صهیونیستی تنها در سایه وحدت جهان اسلام در دفاع از آرمان های اسلامی محقق می شود و روز قدس روز زنده کردن مسأله فلسطین است.
امام جمعه بابل

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در گفت و گو با حبرنگار خبرگزاری رسا  در بابل با اشاره به روز قدس و دعوت از همگان برای شرکت در این راهپیمایی گفت: روزقدس یادگار ارزشمند امام راحل برای همبستگی جهان اسلام در جهت ریشه کنی رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

وی با اشاره به شکل گیری  رژیم جعلی صهیونیستی و هوشمندی امام راحل برای نامگذاری روز قدس در ماه مبارک رمضان، افزود: امام خمینی(ره) در زمانی که مسأله فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله نخستین مسلمانان در حال فراموشی بود، با نامگذاری روز قدس پرده از توطئه های شوم صهیونیست ها  برداشت.

 

مسؤول مدارس علمیه خاتم الانبیاء و الزهرا، روز قدس را روز فریاد و اعلام انزجار از رژیم جعلی صهیونیست نامید و اظهار داشت: علیرغم توطئه های جهان استکبار برای انحراف افکار عمومی مسلمانان، مسأله قدس و فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است.

 

وی ادامه داد: ریشه بسیاری از مشکلات امروز جهان اسلام ناشی از توطئه های صهیونیست ها است و رد پای آنان در جای جای منطقه دیده می شود.

 

حجت الاسلام روحانی به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه غزه و لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و لبنان و نیز حمایت های گسترده از گروهک های تروریستی تکفیری و رژیم سفاک آل سعود از جمله جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

وی افزود: در روز قدس سراسر جهان اسلام ریشه کنی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین را فریاد می زنند.

 

این استاد حوزه علمیه به وفاداری مردم پس از گذشت 37 سال از آغاز انقلاب برای حفظ آرمان های نظام اسلامی گفت: مردم ما همچنان مستحکم و منسجم هر سال باشکوه تر از سال گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

 

وی به فراگیر شدن روز قدس در سراسر جهان اشاره و تصریح کرد: امروز حتی گروه های غیر مسلمان اعم از مسیحی و یهودی علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی فریاد می زنند و این نشانه صدور آرمان های انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

 

حجت الاسلام روحانی روز قدس را روز نفرت از جنایت، تجاوز و نژادپرستی دانست و اذعان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی تنها در سایه وحدت جهان اسلام در دفاع از آرمان های اسلامی محقق می شود و روز قدس روز زنده کردن مسأله فلسطین است.

 

وی ادامه داد: غده سرطانی صهیونیستی بنا بر وعده امام راحل به زودی ریشه کن می شود و ملت ما تا نابودی این رژیم و بازگشت کامل قدس شریف به دامن اسلام دست از مبارزه بر نخواهد داشت ./950/ت302/ب1

ارسال نظرات