۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۷۳۱۷۰
آیت الله توکل:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی و اقدام عملی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله توکل با بیان این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی و اقدام عملی است، گفت: مسوولان و نیروی انتظامی باید برای مشکل بدحجابی فکری کنند که معضلی اساسی شده است.
آيت الله توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله سید رحیم توکل، استاد حوزه علمیه قم، امروز در تجمع عزاداران سالروز شهادت امام علی(ع) که به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان آمل در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) برگزار شد با بیان این که حضور در چنین مجالسی ابراز ارادت به امام علی(ع) است، گفت: این مجالس از ثواب والا و و گرانقدری برخوردار است.


وی با اشاره به این که انسان باید به صورت عملی گام برداشته و میدان شعار وسیع است، بیان داشت: عمل محوری باید به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است در زندگی انسان وجود داشته باشد.


استاد حوزه علمیه قم با بیان این که آن هایی که پای عمل نایستند آبرویی نداشته و زمان با سرعت در حال گذر است، خاطرنشان کرد: سفره نورانی ماه مبارک رمضان دارد جمع می شود که باید بهره بردای شایسته ای از آن داشته باشیم.


آیت الله توکل خاطرنشان کرد: باید در این ماه نورانی با خداوند منان ارتباط خوبی برقرار کرده و اهتمامی شایسته در این راستا داشته باشیم تا بتوانیم به مقامات والا برسیم.


وی با بیان این که ولایت امام علی(ع) نیازمند بروز و ظهور است، گفت: این آمدن ها آسان است و باید بدانیم امام علی(ع) از همه ما عمل می خواهد که باید در راستای عمل گرایی مصمم و کوشا باشیم.


استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید اعمال و رفتار ما و خانواده مان در مسیر سیره نورانی امام علی(ع) باشد که ثمرات و برکات بسیاری شامل حال ما می شود.


آیت الله توکل با بیان این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی و اقدام عملی است، گفت: مسوولان و نیروی انتظامی باید برای مشکل بدحجابی فکری کنند که معضلی اساسی شده است.


وی تصریح کرد: بدحجابی معضل و مصیبتی است که جوانان عزیز را از ما جدا می کند که همگان باید در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گام بردارند.


آیت الله توکل در پایان، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان آمل  همواره فعال و کوشا بوده که مبارزه محکم مردم این شهرستان در ششم بهمن سال 60 دشمنان را زمین گیر کرده که با شجاعت در مسیری ارزشمند حرکت کردند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات