۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۲۷۳۲۱۱
مشاور قرارگاه جنگ نرم ستاد نیروهای مسلح:

اقتدار و عظمت نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مشاورعالی قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که باید سیره نورانی این عزیزان را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم.
اقتدار و عظمت نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار حسن حمیدزاده، مشاورعالی قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح شب گذشته در یادواره شهدای والامقام روستای سرخ کلا بخش دشت سر آمل افزود: ما در پرتو ولایت فقیه عادل جامعه الشرایط که به تعبیر امام راحل حکومت شعبه ای از ولایت رسول الله است نظام اسلامی را به نام امام علی(ع) و اهل بیت معصومین(ع) برپا کردیم.


وی با بیان این که سیره امام علی(ع) الگویی برای مسؤولان نظام اسلامی باشد، تصریح کرد: مردم ولی نعمتان نظام اسلامی هستند که شهدا و جانبازان بسیاری را در راه گسترش آرمان های توحیدی اسلام و انقلاب فدا کردند.


حمیدزاده با اشاره به این که امام علی(ع) هرگز اهل دنیا و مقام پرستی نبوده است، گفت: این امام همام می خواست نشانه های راه خود را بیان کند که بزرگ ترین درس برای همه است.


یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که امام علی(ع) به دنبال اصلاحات اساسی بود تا مردم احساس امنیت و آرامش داشته باشند، افزود: هنوز بعد از چهارده قرن این انقلاب به یاد امام علی(ع) و اهل بیت معصومین(ع) شکل گرفته و مانند مشعلی می درخشد.


مشاور عالی قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این که امام علی(ع) صبر و استقامت مثال زدنی و اعجاب انگیز داشته است، تصریح کرد: این امام همام با اراده، عزم راسخ و اهتمامی والا در هدایت ذهن ها به سوی عالی ترین مفاهیم انسانی و اسلامی قدم برداشته است.


وی خاطرنشان کرد: مظهر اقتدار امام علی(ع) اقتدار منطق، فکر، سیاست، حکومت و بازوی شجاع بوده است که هیچ ضعفی در این امام همام مشاهده نمی شود با این که مظلوم واقع شده است.


حمیدزاده در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در جایگاه عظمت و اقتدار قرار داشته و قدرت های جهانی بر سر مسائل هسته ای چانه زده و این ها بهانه بوده که آن ها با اصل نظام اسلامی مشکل داشته که منافع و اهداف خود را از دست دادند.


یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که امام راحل و رهبری از مردم رضایت داشته که همواره در حال حماسه آفرینی هستند، گفت: مردم ما در وقایع مورد نیاز انقلاب حضوری فعال و حماسی داشته و با بصیرت و هوشیاری در برابر تمامی جبهه کفر می درخشند که همه ما امتحان می شویم.


وی در پایان افزود: اقتدار و عظمت نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که باید سیره نورانی این عزیزان را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات