۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲
کد خبر: ۲۷۳۲۱۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نمایشگاه قرآن فرصتی مغتنم برای کسب معارف قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه چهارشنبه، 17 تیرماه، به مدت دو ساعت از بخش‌های مختلف نمایشگاه «علوم قرآنی» در فرهنگسرای شهرکرد دیدن کرد.
نمايشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه چهارشنبه، 17 تیرماه، از بخش‌های مربوط به ناشران قرآنی، تفاسیر، ترجمه‌های قرآن، پژوهش ها و نرم افزارهای قرآنی و مذهبی و غرفه کودک نمایشگاه «علوم قرآنی» دیدن کرد و ضمن گفت و گو با ناشران و صاحبان غرفه‌ها، از آخرین انتشارات و فعالیت‌های قرآنی مطلع شد.

 

وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، در جمع برخی از مسؤولان فرهنگی استان، این نمایشگاه را مجموعه‌ای بسیار ارزشمند بیان کرد و بر بهره‌گیری و استقبال خانواده‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان از این فرصت مغتنم در راستای کسب معارف قرآنی تأکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گستردگی فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: فعالیت‌های قرآنی یک عرصه وسیع و حتی می‌توان گفت بی‌منتها است و هر مقدار که در این حوزه کار صورت بگیرد باز زمینه‌های فراوانی برای انجام فعالیت وجود دارد.

 

امام جمعه شهرکرد افزود: توصیه می‌شود مردم استان چهارمحال و بختیاری از این گونه نمایشگاه‌ها با موضوعات دینی و اسلامی استقبال چشمگیری داشته باشند تا هم زمینه تشویق و ایجاد انگیزه دست اندرکاران مضاعف شود و هم بهره لازم و کافی از این گونه مراکز گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، خانواده‌ها را به حضور همراه با کودکان در این نمایشگاه توصیه و تأکید کرد و افزود: کتاب‌های قرآنی فراوانی ویژه کودکان در این نمایشگاه وجود دارد که والدین می‌توانند با تهیه این کتاب‌ها با زبان کودکانه معارف اسلامی، دینی و قرآن‌ خوانی را به کودکان خود آموزش دهند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در پایان تأکید کرد: اگر چه استقبال از نمایشگاه خوب بوده اما انتظار بیشتری می‌رود که مردم استان در روزهای پایانی از این نمایشگاه استقبال بیشتر و بهتری داشته باشند./9457/پ203/ب4

ارسال نظرات