۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۹
کد خبر: ۲۷۳۲۱۸
مدیر مدرسه امیرالمؤمنین مراغه:

حمایت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایتی اعتقادی است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام فصیح نیا، گفت: حمایت ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین یک حمایت اعتقادی است و ملت ما به فلسطین اعتقاد داشته و آن را مسأله اول خود می دانند و در همین راستا با حضور در راهپیمایی روز قدس فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.
حجت الاسلام فصيح نيا
حجت الاسلام حسین فصیح نیا، مدیر مدرسه امیرالمؤمنین(ع) مراغه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین یک حمایت اعتقادی است، ملت ما به فلسطین اعتقاد داشته و آن را مسأله اول خود می دانند.
 
وی در ادامه با اشاره به حوادث عصر ظهور منجی عالم بشریت، گفت: در آینده تاریخ بشریت رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و کشور های استعماری و ضد بشری غربی به زیر کشیده خواهند شد و بیت المقدس قبله نخست مسلمانان به دست اسلام قرار خواهد گرفت.
 
مدیر مدرسه امیرالمؤمنین(ع) مراغه در ادامه افزود: حضرت حجت امام عصر(عج) بعد از ظهور نورانی خود در مسجدالاقصی نماز خواهد گذاشت، در روایت وارد شده است که حضرت مسیح(ع) نیز حبوط خواهد کرد و پشت سر ایشان در آن مکان شریف نماز می گذارد.
 
وی با اشاره به آیه «نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»، تصریح کرد: عاقبت زمین ارثیه مستضعفین است، بیت‌المقدس برای مستضعفان است و عاقبت به دست مسلمانان خواهد افتاد.
 
حجت الاسلام فصیح نیا افزود: امام امت با پیش بینی آینده جهان اسلام و مسائل آن، جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامید، تا مسأله فلسطین به باد فراموشی سپرده نشود.
 
وی ادامه داد: مردم عزیز و همیشه در صحنه بار انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد و یک صدا علیه سیاست های استکبار جهانی فریاد و خشم خود را سرازیر خواهند کرد.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با پشتوانه ای اعتقادی خود یار مظلومان و دشمن ظالمان هستند و ان شالله فریاد آزادی قدس را سر خواهند داد و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود./854/ت302/ح
ارسال نظرات