۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۹
کد خبر: ۲۷۳۲۲۱
کارشناس دینی:

جنگ بین داعش و اسلام به جنگی فراگیر تبدیل خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی با تأکید بر این که جنگ آینده بین اسلام و داعش خواهد بود، گفت: خطر داعش بسیار بیشتر از عربستان است، از این رو جنگ بین داعش و اسلام یک جنگ فراگیر خواهد شد
حجت الاسلام جواد اسماعيلي

حجت الاسلام جواد اسماعیلی، کارشناس دینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که نباید نگران ملت یمن بود، چرا که آنها یک ملت چند میلیونی مبارز هستند که با دستان خالی و در سخت ترین شرایط قادر به انجام عملیات و دفاع از خود هستند، گفت: در مقابل یمن یک ملت خوش نشین و پخمه ای قرار دارد که هیچ قدرتی در نبرد زمینی ندارند و صرفا در نبرد هوایی، آن هم با جنگنده های اسرائیل و آمریکا به یمن تجاوز می کند.

 

وی افزود: آمریکا با دریافت دلارهای آل سعود سلاح های نظامی را در اختیار این کشور قرار می دهد، از این رو هم به سود مادی خود می رسد و هم مسلمانان را به جان یکدیگر می‌اندازد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که در یمن زنان و کودکان مورد تجاوز قرار گرفته اند و زیرساخت های این کشور تخریب شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود، در پایان  این نبرد کشور عربستان شکست خواهد خورد.

 

این کارشناس دینی گفت: اختلافات داخلی بین شاهزادگان عربستانی در جنگ و عدم جنگ با یمن، منجر به درگیری داخلی در عربستان خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که یمنی ها در حملات اخیر خود به عربستان موفق ظاهر شده‌اند و موجب فرار تعدادی از نیروهای عربستانی شده‌اند، گفت: در آینده شاهد پیروزی حوثی ها در مقابل آل سعود خواهیم بود.

 

به گفته وی، نگرانی ما در عراق و سوریه و وجود داعش در منطقه است، چرا که داعش هیچ منطق و آئینی ندارد، اما با اسم اسلام، زنان و کودکان را می کُشد که این خود یک خطر بزرگ است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که قرآن مسلمانان را از رفتار تند حتی با کفار نهی کرده است، گفت: داعش با ذکر الله اکبر سر مردم را از تنشان جدا می کند که این حرکت زمانی درست است که طرف مقابل بر روی اسلام شمشیر کشیده باشد نه این که زنان و کودکان را به جرم مسلمان بودن قتل عام کنند.

 

این کارشناس دینی با تأکید بر این که جنگ آینده بین اسلام و داعش خواهد بود، گفت: خطر داعش بسیار بیشتر از عربستان است، از این رو جنگ بین داعش و اسلام یک جنگ فراگیر خواهد شد./1307/ت302/ح

ارسال نظرات