۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۷۳۲۵۶
آیت الله سلیمانی:

روز قدس عرصه عمل به اعتقادات و احترام به منویات امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه داریم که با شرکت در راهپیمایی روز قدس هم به منویات امام خود احترام بگذاریم و هم به اعتقادات خود عمل کنیم و برای آزادی قدس در حد بضاعت خود تلاش کنیم.
آيت الله سليماني

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: فرارسیدن روز جهانی قدس برای امت مسلمان و به ویژه مردم ایران یک رسالت و وظیفه سنگین را در بر دارد.

 

وی عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس در سال جاری در حالی برگزار می‌شود که خاورمیانه و جهان اسلام در شرایط ویژه‌ای قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیداری اسلامی در منطقه همچنان در جریان است و وابستگان به نظام سلطه و صهیونیسم جهانی در حال حذف شدن از معادلات سیاسی و اجرایی بسیاری از کشورها هستند.

 

وی با اشاره به فضای حاکم بر کشورهای اسلامی، بیان کرد: ملت بحرین همچنان در مبارزه با آل خلیفه مصمم است در عربستان نیز بخشی از مردم به دنبال گرفتن حقوق مسلم خود هستند علاوه بر اینها فلسطین نیز گفتمان سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم به شکست می‌داند و گفتمان مقاومت در میان افکار عمومی مورد پذیرش قرار گرفته است.

 

آیت الله سلیمانی افزود: در چنین شرایطی در روز قدس که مورد تأکید و از دغدغه‌های امام راحل حتی در روزهای پایانی عمر ایشان بود و برای ما به عنوان یک عرصه و مرکز مهم و ارزشمند تلقی می‌شود، وظیفه داریم که با شرکت در راهپیمایی هم به منویات امام خود احترام بگذاریم و هم به اعتقادات خود عمل کنیم و برای آزادی قدس در حد بضاعت خود تلاش کنیم لذا حضور با شکوه ما در روز جهانی قدس می‌تواند عمل به این وظیفه مهم باشد.

 

وی به حمایت از مردم مظلوم یمن اشاره و اظهار کرد: ملتی بزرگ و تعیین‌کننده مانند ایران باید در روز قدس تنفر و انزجار خود را از رفتار دردمنشانه سعودی‌ها اعلام نماید و با فریادزدن مظلومیت مردم یمن حداقل حمایت زبانی را از این ملت انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: استراتژی ما این است که انرژی خود را در مسیر جنگ با معلول مصرف نکنیم امام امت فرمود تمام فریادهای خود را بر نابودی علت متمرکز کنید نه در جنگ با معلول رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند طرف حساب ما داعش نیست ما با آنان که داعش‌پرور و مولد داعش هستند، طرف حساب هستیم البته مسلم است که اگر داعش شرارت کند با او برخورد می‌کنیم./831/ت302/ش

ارسال نظرات