۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۷۳۳۸۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

روز قدس، عامل وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان روز قدس را نقطه عطفی در رأس وحدت اسلامی بیان کرد و گفت: وحدت مسلمانان جهان موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که مسأله فلسطین و قدس دیدگاه امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان است، عنوان کرد: قدس و فلسطین متعلق به جهان اسلام است.

 

وی فلسطین را همچون قطعه ای جداشدنی از اسلام دانست که باید به آن برگردد و افزود: این عمل امکان پذیر نیست جز این که در سایه اتحاد و وحدت کشورهای اسلامی محقق شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که جمعیت مسلمانان جهان قابل توجه و اثرگذار است و از قدرت سخت افزاری و نرم افزاری برخوردار هستند، تصریح کرد: در سایه وحدت مسلمانان توطئه های دشمنان جهان و استکبار خنثی خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان این که روز قدس، نقطه عطفی در رأس وحدت اسلامی است، اظهار داشت: روز قدس می تواند در انسجام و یکپارگی امت مسلمانان جهان نقش بسزایی داشته باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که استکبار نمی خواهد فریاد ملت فلسطین به گوش دنیا برسد، تأکید کرد: نباید اجازه دهیم خواسته استکبار جهانی عملی شود.

 

وی با اشاره به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی عنوان داشت: استکبار جهانی و اسرایییل با طراحی جنگ هایی در عراق و یمن تلاش می کند مسأله فلسطین را تحت الشعاع قرار دهد.

 

ایجاد جنگ داخلی توطئه استکبار برای کشورهای مسلمان است

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که ایجاد جنگ داخلی توطئه ی استکبار برای کشورهای مسلمان است، خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس، روز خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام است.

 

وی با اشاره به این که برنامه ریز این جنگ ها استکبار و رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: هدف آنان دور کردن اذهان عمومی از مسأله فلسطین و استکبار است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: هرگز دشمنان اصلی اسلام را فراموش نمی کنیم و داعش و القاعده ساخته دست صهیونیسم است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات