۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۷۳۴۴۹
امام جمعه پیرانشهر:

مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ ماموستا محمودی بر لزوم وحدت مسلمین بر سر مسأله آزادی قدس تاکید کرد و گفت: قدس قبله اول مسلمانان است و تا آزادی کامل آن مقاومت باید پابرجا باشد.
ماموستا محمودي

ماموستا مصطفی محمودی، امام جمعه پیرانشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، به تبیین اهمیت روز قدس پرداخت و اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و فرمان تاریخی امام راحل(ره) فلسطینی ها امیدی نداشتند و هیچ حرکتی برای دفاع از خود انجام نمی دادند، با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) روح امید و حیات به پیکره فلسطین بازگشت.

 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) از مستضعفان عالم حمایت کرده و برای دفاع از مظلومان و ستم دیدگان ساکن در فلسطین اشغالی و مقابله با رژیم غاصب صهیونیسم و همه ستمگران عالم، قیام کردند.

 

امام جمعه پیرانشهر حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه همگانی مسلمانان جهان دانست و گفت: فردا مردم باید با شور و شوق فراوان راهپیمایی روز قدس را برگزار کنند.

 

وی تصریح کرد: راهپیمایی وسیله وحدت است، ولی اشغالگران و حامیانشان تفرق جوامع اسلامی را می خواهند، راهپیمایی روز قدس وحدت بین مسلمین را ایجاد کرده و مانع از فراموش شدن مردم مظلوم فلسطین می شود.

 

ماموستا محمودی به سران مرتجع دولت های عربی در خاورمیانه اشاره و تصریح کرد: دولت های مرتجع و خودباخته عربی منطقه به فتنه ها دامن زده و تفرق بین مسلمین را می خواهند.

 

وی افزود: آن ها با رژیم صهیونیستی و حامیان اش همکاری می کنند تا قدس در جهان فراموش شده و امنیت اسرائیل تامین شود.

 

امام جمعه پیرانشهر بر لزوم وحدت مسلمین بر سر مسأله آزادی قدس تاکید و اضافه کرد: قدس قبله اول مسلمانان است و تا آزادی کامل آن مقاومت باید پابرجا باشد.

 

وی ضمن دعوت همه مردم ایران به ویژه آذربایجان غربی و مردم پیرانشهر به شرکت در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: همه باید با شور و شوق وارد میدان شده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز کنند./936/ت302/ب4

ارسال نظرات