۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۷۳۴۶۴
استاد حوزه و دانشگاه:

روز قدس روز مبارزه با تمام نمادهای استکبار است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه از بین بردن فکر و شرک را از اولویت‌های جمهوری اسلامی دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس امسال با اشتراکات از بین بردن کفر و شرک از شب‌های احیاء سرچشمه می‌گیرد.
حجت الاسلام اشکوري
حجت الاسلام عبدالمجید اشکوری استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر و تأثیر آن در با شکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: ما در شب‌های قدر مانوری را به صحنه ظهور می‌رسانیم و اتکای خود به حاکمیت الهی را به جهانیان نشان می‌دهیم و امسال با همان روحیه به میدان راهپیمایی می‌رویم.
 
استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: جمهوری اسلامی در جهت رسیدن به اهداف خود با جریان‌هایی در سطح دنیا در تقابل است که همه آن‌ها نمودهای استکبار هستند؛ اما به عناوین مختلف کفر، شرک، نفاق و جهل تقسیم می‌شوند.
 
حجت الاسلام اشکوری اظهار داشت: آنچه جمهوری اسلامی در حال حاضر با آن روبروست کفر، نفاق و شرک است؛ بویژه کفر و شرک که در مرحله اول قرار دارند و جمهوری اسلامی باید این مورد را در صدر اولویت‌های مبارزه خود قرار دهد.
 
وی با اشاره به مراسم احیای شب‌های قدر گفت: در این شب‌ها که خود را برای حضور در راهپیمایی با شکوه قدس آماده می‌کنیم تمام مردم با شرکت در مراسم احیا قدمی در مبارزه با کفر و شرک بر می‌دارند و اعلام برائت خود را از آن‌ها ابراز می‌دارند.
 
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ادامه این اعلام برائت در این شب‌ها در روز قدس به کفار و مشرکان نشان خواهد داد که جمهوری اسلامی با اتکا به این مردم تا آخر در مقابل کفر و شرک می‌ایستد و با آن‌ها مقابله می‌کند.
 
حجت الاسلام اشکوری با اشاره به شهادت حضرت امیر المؤمنین علی (ع) در این ایام ابراز داشت: مردم با حضور خود در این جلسات احیاء اعلام می‌کنند که ما برای ابراز محبت به وجود مقدس ائمه اطهار (ع) حاضریم از همه چیز خود بگذریم و هزینه محبت اهل بیت را به هر میزان که باشد پرداخت کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: روز قدس روز مقابله با استکبار با تمام نمادهایش است؛ اگر نماد استکبار کفر، شرک و نفاق باشد روز قدس نیز روز مقابله با این‌ها است؛ امت اسلامی با ایجاد وحدت، توجه به محبت اهل بیت (ع) و تحقق حاکمیت الهی که مقابله با استکبار است همه این‌ها را در شب‌های احیاء و روز قدس به نمایش می‌گذارند./836/ت302/ج
ارسال نظرات