۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۷۳۵۱۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

روز قدس، اجتماعی جهانی برای نابودی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس زمینه ساز یک اجتماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شد، گفت: امروز برای نابودی این رژیم جعلی یک اجماع جهانی وجود دارد.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس را روز بیداری ملت‌های جهان علیه صهیونیسم جهانی دانست و گفت: سال ها است که منطقه خاورمیانه با چند مشکل مهم و اساسی روبرو بوده و یکی از بحرانی ترین مناطق جهان به شمار می آید.

 

وی افزود: مهم‌ترین و بارز‌ترین و اساسی‌ترین ریشه بحران خاورمیانه مسأله فلسطین و جنگ مداوم رژیم جعلی اسرائیل با مردم این کشور فلسطین و با برخی از کشورهای همجوار است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز جهانی قدس، جزء ابتکارات امام خمینی (ره) است، گفت: یکی از اهداف امام راحل برای معرفی روز قدس شناساندن ماهیت رژیم صیهونیستی بوده است.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس زمینه ساز یک اجتماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شد، ادامه داد: امروز برای نابودی این رژیم جعلی یک اجماع جهانی وجود دارد.

 

وی با اشاره به این که روز قدس یک روز ماندگار در تاریخ بشریت است و تنها متعلق به ملت ایران نیست، ادامه داد: این روز بلکه به دنیای اسلام، بشریت و به هر گروهی که روح مبارزه گری با تجاوز و تجاوز گری دارند، تعلق دارد.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که روز قدس جهانی شده و برای شناساندن این روز نیاز به سرمایه گذاری نیست، گفت: همه رسانه ها، شبکه های مهم دنیا و کسانی که حامی رژیم صیهونیستی اند قبل از رسیدن روز قدس نگران تحول این روز هستند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز قدس در حقیقت دو صفحه تاریخ را به نمایش می گذارد، ادامه داد: یک صفحه مظلومیت، مقاومت و در حقیقت استقامت و پایداری از یک ملت مظلوم بدون سلاح که همه سرمایه های بالقوه را دارند و صفحه دیگر روز قدس یک روحیه تجاوزگری از طریق یک رژیم با نگاه نژاد پرستانه است که به هیچ کس رحم نمی کند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امام راحل با اعلام روز جهانی قدس پیروزی مسلمانان را در آزادسازی قدس شریف مژده داد که این هدف دیر یا زود محقق خواهد شد و نصرت خدا حتمی است، گفت: امام راحل با اعلام این روز وظیفه مسلمانان را در قبال نخستین قبله خود متذکر شد، ما باید با هدف زنده کردن یاد و خاطره امام راحل حضوری پرشور در راهپیمایی فردا داشته باشیم.

 

وی با بیان این که روز جهانی قدس روز بزرگی است که به ملت مظلوم فلسطین امید می دهد تا مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را ادامه دهند، گفت: اعلام روز جهانی قدس فریادی بود که هر سال رساتر می شود، مسلمانان و غیرمسلمانان با شرکت در راهپیمایی قدس فریاد آزادی قدس را سر می دهند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات