۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۷۳۵۶۳
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی:

راهپیمایی روز قدس خیال باطل از نیل تا فرات صهیونیست را به چالش کشید

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که سرزمین قدس را اشغال کردند از همان ابتدا در صدد اشغال سایر نقاط منطقه خاورمیانه نیز بودند که مسلمانان با راهپیمایی روز قدس این خیال باطل آنها را به چالش کشیدند.
ابراهيم نکو نماينده مردم رباط کريم مجلس عضو کميسيون اقتصادي

ابراهیم نکو، نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان جهان است، گفت: آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامیده شد تا به عنوان نماد ایستادگی مسلمانان جهان باقی بماند.

 

وی افزود: روز قدس می‌تواند نقطه عطف پیوند و اتحاد مسلمانان بر علیه زورگویی‌ها و تهدید‌های رژیم صهیونیسم در حق مردم مظلوم فلسطین باشد.

 

نکو بیان داشت: روز قدس نقطه گران‌قدری است که سبب اتحاد مسلمانان می‌شود تا در مقابل همه مستکبران ظالم جهان ایستاده و از حق خود دفاع کنند.

 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط حساس منطقه افزود: با توجه به شرایط حساس امروز منطقه باید برخوردهای قاطع در برابر هر سلطه‌طلبی و زورگویی صورت گیرد تا افزون بر حق مسلمانان مظلوم فلسطین از حق همه مسلمانان مظلوم در دنیا دفاع شود.

 

وی افزود: مسلمانان با همبستگی و نزدیکی به یکدیگر در روز قدس قدرت خود را افزایش داده و سبب عقب راندن استکبار جهانی به عنوان دشمنان اسلام و مسلمانان می‌شوند.

 

نکو با بیان این که روز قدس در تاریخ روز مهمی تلقی می‌شود، تصریح کرد: روز قدس درکاهش بمب‌گذازی‌ها، آدم‌کشی‌ها و شکل‌گیری گروه‌های تکفیری‌ نیز موثر است.

 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف از نام‌گذاری روز قدس از جانب امام راحل، گفت: هدف از نام‌گذاری روز قدس از جانب امام راحل اتحاد مسلمانان بوده تا قبله اول مسلمانان از اشغال صهیونیسم غاصب خارج شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که سرزمین قدس را اشغال کردند از همان ابتدا در صدد اشغال سایر نقاط منطقه خاورمیانه نیز بودند که مسلمانان با راهپیمایی روز قدس این خیال باطل آنها را به چالش می‌کشانند./807/ت302/ح

ارسال نظرات