۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۷۳۵۶۶

بازدید دبیر شورای عالی حوزه از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به کافی نبودن تبلیغات در خصوص نمایشگاه قرآن، تصریح کرد: باید تبلیغات بیشتری در خصوص برگزاری نمایشگاه انجام شود.
آيت الله مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه علمیه شامگاه پنج‌شنبه 18 تیر، در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در غرفه شبکه ولایت، در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه قرآن محلی است که محتوای آن بسیار عظیم و مفید و مورد نیاز همه است، اموری که راجع به قرآن در نمایشگاه به آن پرداخته شده است، چه در تفسیر و محتوایی قرآن همگی قابل ستایش است.

وی افزود: انتظار ما این است که مردم ما که ریشه‌های دینی و انقلابی دارند، نسبت به نمایشگاه اهمیت بیشتری قایل شوند و از نمایشگاه قرآن بیشتر بازدید کنند، زیرا در این نمایشگاه کار‌های مختلفی برای عرضه به مردم در بخش‌های مختلف وجود دارد.

آیت الله مقتدایی با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن، ادامه داد: در این نمایشگاه خدمات با ارزشی ارائه شده است، کارهایی مانند تفسیر، ترجمه، بخش‌های مشاوره‌ای که استقبال زیادی از آن شده است، ضمن این‌که در بخش مشاوره افراد متخصص حوزوی در خدمت مردم هستند تا به آنان مشاوره‌های صحیح بدهند.

دبیر شورای عالی حوزه با تاکید بر این موضوع که باید تبلیغات بیشتری شود تا مراجعه کنندگان بیشتری به نمایشگاه قرآن مراجعه کنند، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن مانند سفره‌ای است که پهن شده است و درون آن قرآن قرار گرفته است، باید مردم ترغیب شوند تا با مراجعه به این نمایشگاه از آن استفاده کنند.

وی با بیان این موضوع که باید مسأله عترت و پیامبر در نمایشگاه دیده شود، خاطر‌نشان کرد: به برنامه ریزان نمایشگاه تذکر می‌دهیم تا در ضمن غرفه‌های قرآنی، کتب احادیث و روایی قرار بگیرد، در خصوص اهل بیت نیز کار‌های بیشتری دیده شود.

آیت الله مقتدایی با تحسین کار‌های انجام شده در بخش حوزوی، تصریح کرد: کار‌های مفیدی در این بخش انجام شده است، قطعا تاثیر خوبی هم در بین مردم این فعالیت‌ها داشته است.

عضو جامعه مدرسین در پایان با توصیه به دست اندرکاران نمایشگاه قرآن، تاکید کرد: باید تبلیغات بیشتری برای سال‌های بعد انجام بگیرد تا مردم از وجود چنین نمایشگاهی با خبر شوند، زیرا عده‌ای از مردم اطلاع ندارد از برگزاری چنین نمایشگاهی، ضمن این‌که باید بخش‌های محتوایی برجسته شود و انعکاس پیدا کند./856/پ202/ج

ارسال نظرات