۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۷۳۶۰۶
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی روزقدس/ حماسه‌ای دیگر بر صفحات تاریخ نقش بست

خبرگزاری رسا ـ مردم خراسان جنوبی امروز همزمان با سراسر کشور با خیزش گسترده و قدسی خود، یکبار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند.
راهپمايي روز قدس بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مردم خراسان جنوبی امروز همزمان با سراسر کشور با خیزش گسترده و قدسی خود، یکبار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند و فریاد القدس لنا سردادند.

 

شهروندان روزه دار خراسان جنوبی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارمند و کارگر، دانشگاهی و روحانی، دانش آموز و دانشجو، کاسب و تاجر، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه با دهان روزه در گرمای طلاقت فرسا راهپیمایی کردند و با صلابت و اقتدار خود حماسه ای در دیگر در دفتر تاریخ ثبت کردند و ابهت پوشالی دشمن را شکستند و نشان دادند ملت ایران سازش نمی پذیرد و بر آرمان های خود محکم ایستادگی می کند.

 

مردم مؤمن و متدین با مشت های گره کرده خود به مستکبران جهان نشان دادند که هرگز میدان را برای دشمن خالی نکرده و قدس مسئله ای نیست که با شهرک سازی اسرائیلی ها، گذر زمان و فتنه داعش و برپا کردن فتنه اسلامی آمریکایی داعش و بهانه اهل سنت بودن از قلب های ملت ایران پاک شود.

 

امروز مردم خراسان جنوبی اعم از شیعه و سنی با حضور گسترده در اهپیمایی در کنار یکدیگر نشان دادند که اسلام تبلور وحدت است و تنها با همدلی و همزبانی است که می توان ابهت استکبار را شکست و مسلمانان نه باید بر سر هم فریاد بزنند بلکه باید در کنار هم فریادهای خود را بر سر یک نفر یعنی استکبار و دشمنان اسلام کوبیده و برای همیشه آنها را از سرزمین اسلام و سرزمین درختان زیتون و تولد خانه پیامبران بیرون کنند تا زمین و زمان و امت های مختلف و رنگارنگ آرامش را تجربه کنند.

 

راهپیمایان بیرجندی که از میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین(ع) این شهر حرکت کردند، با شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر آل سعود، آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه و انرژی هسته ای حق مسلم ماست، خشم و انزجار خود را نسبت به ددمنشی های دولت غاصب اسراییل و سکوت مرگبار حامیان او در منطقه نشان دادند.

 

در کنار مردم، مسؤولان اعم از مدیران اجرایی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان نیز با مشت های گره کرده خوی تجاوزگر و بی رحمانه اسراییل را مورد نکوهش قرار دادند.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور هزاران نفر از مردم روزه دار در 30شهر و روستای خراسان جنوبی برگزار شد./968/پ202/ح

ارسال نظرات