۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۷۳۶۱۳
آیت الله دری نجف آبادی:

اسرائیل به زودی از روی زمین محو خواهد شد/ روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این‌که روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است، گفت: امروز حمایت‌های مسلمین از مظلومان، وسعت جهانی یافته است به زودی اسرائیل غاصب از روی زمین محو خواهد شد
آيت‌الله دري نجف‌آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ظهر امروز جمعه 19تیر، در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اراک در جمع خبرنگاران از حضور پرشور و گسترده مردم شهر اراک تقدیر و تشکر کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جهانیان بدانند ملت غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا آزادی سرزمین مقدس فلسطین و احقاق حقوق مردم این سرزمین دست از حمایت بر نخواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و بی نظیر مردم در راهپیمایی امروز بیانگر رسوا شدن اسرائیل ظالم است.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: امروز حمایت‌های مسلمین از مظلومان وسعت جهانی یافته است به زودی اسرائیل غاصب از روی زمین محو خواهد شد.

 

امام جمعه اراک با اشاره به این که روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است، اظهار داشت: امروز مسلمانان سراسر جهان با  وحدت و همدلی جواب دندان شکنی به ظالمین جهان خواهند داد./842/پ202/ح

ارسال نظرات