۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۷۳۶۱۷
امیرآبادی:

مستکبران در سراسر دنیا به دنبال اختلاف‌افکنی در دنیای اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی نشان دادند که از تیم مذاکره کننده پشتیبانی کرده و این پشتیبانی مایه عزت و اقتدار تیم مذاکره کننده خواهد بود.
راهپيمايي روز قدس در قم  نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به‌دنبال اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان بوده و دنیای اسلام باید هوشیاری‌های لازم را در این باره داشته باشد.

 

وی درباره ظلم و کشتار در کشور یمن از سوی مستکبران اظهار داشت: در کشور یمن شاهد به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌گناه از سوی مستکبران هستیم؛ آنها مستکبران در سراسر دنیا به دنبال اختلاف‌افکنی در دنیای اسلام هستند و حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به رژیم اشغالگر می‌فهماند که مسلمانان امت متحدی هستند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ارتباط راهپیمایی امسال با مسأله هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: در شرایط کنونی تیم مذاکره‌کننده ایران با قدرت‌های غربی در مذاکرات حاضر شده‌اند؛ ملت ایران حامی و دعاگوی تیم مذاکره‌کننده هستند.

 

وی افزود: مردم با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپیمایی نشان دادند که از تیم مذاکره کننده هسته­ای حمایت کرده و این پشتیبانی مایه اقتدار تیم مذاکره کننده ایرانی است./822/پ203/ج

ارسال نظرات