۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۷۳۶۲۴
نماینده مردم تبریز:

آزادی فلسطین تنها با اراده خود مسلمانان ممکن است

خبرگزاری رسا ـ سعیدی با تأکید بر توجه به ظرفیت وحدت‌بخش روز جهانی قدس گفت: آزادی فلسطین تنها با اراده خود مسلمانان ممکن است.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس


محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نشان داد که صبر ملت‌های مسلمان از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به سر آمده است.


وی با تأکید بر این‌که مصالحه و سازش با اشغالگران هیچ‌گاه اهداف و آرمان ملت‌های مسلمان به ویژه مردم فلسطین را محقق نکرده است، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است و در طول بیش از 60  سال اشغال فلسطین تجربه شده است؛ آزادی فلسطین تنها با اراده خود مسلمانان ممکن است و نباید به دنبال سازش با جنایتکار و عقب‌نشیتی در مقابل ظالم بود.


سعیدی با تأکید بر توجه به ظرفیت وحدت‌بخش روز جهانی قدس تصریح کرد: باید ظرفیت‌های وحدت‌بخش روز جهانی قدس مورد توجه امت اسلامی قرار گیرد، تا شاهد آزادی قدس شریف از دستان ناپاک رژیم صهیونیستی باشیم؛ به عبارت دیگر مسأله قدس شریف می تواند محملی برای وحدت امت اسلام برای رفع مشکلات و مقابله با دشمنان مشترک باشد.


عضو کمسیون اجتماعی مجلس با بیان این‌که اهداف دشمنان اسلام تنها در شرایط تفرقه میان مسلمانان محقق شده است، گفت: امام خمینی؛ تأکید داشتند که تمام خشم و فریاد مسلمانان باید بر سر ظالمی که اکنون سال‌هاست قبله‌گاه اول امت اسلامی را اشغال کرده است، سرریز شود، نه این‌که در دام فتنه مسلمان‌کشی غرب و صهیونیزم گرفتار شویم.


نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که پیام حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی امروز روز جهانی قدس، تأکید بر وحدت و یکدلی امت اسلام برای آزادی قدس شریف است، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس؛ وحدت و همبستگی مسلمانان را به رخ دشمنان اسلام کشید و نشان داد که مسأله فلسطین هنوز در اولویت قرار دارد.


وی با بیان این‌که حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، امنیت رژیم صهیونیستی را خدشه‌دار می کند، افزود: شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان وظیفه همگانی بود که ملت ایران امسال نیز با حضوری پرشور و شعور نشان دادند که هیچ‌گاه در برابر ظلم سکوت نمی کنند.


سعیدی با اشاره به این‌که امروز حماسه ای به یادماندنی در تاریخ ثبت شد، ادامه داد: این راهپیمایی و محکوم کردن ظالمان مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است که به شکر خدا مردم کشورمان راهپیمایی باشکوهی خلق کردند. امروز فریادهای « مرگ بر اسرائیل » واهمه ای سنگین و بزرگ بر پیکره پوشالی این رژیم جعلی خواهد انداخت./935/ت302/ج

ارسال نظرات