۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۷۳۶۴۷
عضو جامعه مدرسین:

مردم با هر آنچه که مخالف اسلام باشد مقابله می­کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان این که امسال مسأله دشمنی اسرائیل با اسلام بسیار آشکارتر شده است، گفت: مردم و نظام جمهوری اسلامی تا آن شعاری که امام سر دادند که اسرائیل باید محو شود، در صحنه خواهند بود.
آيت الله محمدجواد فاضل لنکراني عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حاشیه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که مردم ما هر روز نسبت به مسأله مهم مبارزه با اسرائیل محکم­تر و قوی­تر می­شوند و با اینکه شب گذشته، شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بوده و مردم تا سحر بیدار بوده­اند، اما امروز می­بینیم که با همان قوت و بیش از گذشته حضور پیدا کرده­اند و امسال مسأله دشمنی اسرائیل با اسلام بسیار آشکارتر شده است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره مخالفت بیش از پیش مردم با رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: مردم واقعا به دنبال اسلام هستند و با هر آنچه که مخالف اسلام باشد مقابله می­کنند و امروز رژیم غاصب اسرائیل در رأس دشمنان اسلام است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه درباره نابودی اسرائیل از صحنه روزگار تصریح کرد: مردم و نظام جمهوری اسلامی تا آن شعاری که امام سر دادند که اسرائیل باید محو شود، تا حصول به این نتیجه در صحنه خواهند بود./822/پ203/ج

ارسال نظرات