۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۷۳۶۷۱
نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس عامل اصلی بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ افخمی با بیان این‌که روز قدس عامل اصلی بیداری اسلامی است، گفت: در عرصه حمایت از مردم مظلوم فلسطین بحث شیعه و سنی مطرح نیست، بلکه پای اسلام و عزتش در میان است.
شهروز افخمي

شهروز افخمی، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد که ملت‌های مسلمان همواره یک گام جلوتر از سران کشورهای مرتجمع عربی نگران آینده قدس شریف هستند.


وی با بیان این‌که حضور در راهپیمایی روز قدس حداقل کاری بود که امروز می توان در حق مردم مظلوم فلسطین انجام داد، خاطرنشان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی شده تا ملت‌های آزاده و مسلمان جهان حمایت از مقاومت و مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام را به نمایش بگذارند.


افخمی با تأکید بر این‌که در عرصه حمایت از مردم مظلوم فلسطین بحث شیعه و سنی مطرح نیست، بلکه اسلام و عزتش در میان است، گفت: حضور ملت‌های جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، تلنگری دوباره برای احقاق حقوق مسلم امت اسلام بوده است.


نماینده مردم ملکان در مجلس با اشاره به این‌که ایجاد رژیم جعلی صهیونیستی از همان ابتدا با اهداف مختلف ضداسلامی و ضدبشری بوده است، گفت: حمایت از فلسطین در روز جهانی قدس، در حقیقت حمایت از جبهه مقاومت در برابر جنگ‌افروزی های رژیم صهیونیستی در منطقه است.


وی با بیان این‌که روز قدس عامل اصلی بیداری اسلامی بوده است، تصریح کرد: فریادهای کوبنده امروز ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرایط را برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی بیش از گذشته فراهم می کند، ساکت نشستن در برابر اشغال بلاد اسلامی با مسلمانی مغایرت دارد.

 

افخمی با بیان این‌که امام خمینی(ره) فلسطین را پاره تن اسلام معرفی کردند، گفت: این عبارت نشان می دهد که عموم مسلمانان جهان باید نسبت به این اشغال معترض و غاصب را محکوم کنند، حضور پرشور و میلیونی ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس تجدید میثاق دوباره ملت ایران به رهنمودهای امام راحل بود./853/ت302/ح

ارسال نظرات