۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۷۳۶۷۵
آیت الله صفایی بوشهری:

روز جهانی قدس نماد بیداری اسلامی و مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بوشهر گفت: روز جهانی قدس نماد بیداری اسلامی و مقاومت و جهاد برای آزادی فلسطین و حرکت حماسی از تربیت یافتگان مکتب صیام و قیام است.
آيت الله صفايي بوشهري:

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره شب های قدر گفت: بهترین اعمال در شب قدر عدم ارتکاب گناه است.

 

وی در ادامه سخنان خود یکی از محرمات مورد تاکید در متون اسلامی را عدم تضعیف و تخریب شخصیت مومن عنوان کرد و گفت: حفظ حرمت و عدم تخریب مومن واجب است و نباید انسان با ایمان مورد تخریب قرار گیرد.

 

آیت الله صفایی بوشهری با استناد به فرموده های امام صادق(ع) حفظ حرمت رسول الله، آل رسول الله، کتاب الله، کعبه و حرمت مومن را به عنوان پنج حرم الهی عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه انسان با ایمان حرمتش از کعبه بالاتر است، اظهار داشت: به همین جهت پاسداری از این حرم الهی واجب است؛ اگر در جامعه مردم اینگونه زندگی کنند و حرمت یکدیگر را رعایت کنند، این جامعه جامعه ای ایمانی می شود.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود با اشاره به بیانات رهبر در دیدار با اساتید دانشگاه ها گفت: معظم له در این دیدار تاکید کردند که اگر در عرصه علم و فناوری اقتدار پیدا کنیم باید دارای شاخصه های فنی در این عرصه باشیم؛ جهان در مقابل پیشرفت ایران ایستاده است وما باید با این جهاد که یکی از واجبات آن علم است جهاد علمی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس نماد بیداری اسلامی و مقاومت و جهاد برای آزادی فلسطین و حرکت حماسی از تربیت یافتگان مکتب صیام و قیام است.

 

وی افزود: اگر تاریخ تشکیل نامشروع رژیم قدس را بررسی کنیم در می یابیم که اندیشه های بنیانگذاری آن تسلط بر سرزمین های اسلامی، جلوگیری از انقلاب های اسلامی، حاکمیت، تسلط بر ثروت عمومی جهان اسلام و مصادره آن و گسترش فحشا در جهان است.

 

آیت الله صفایی بوشهری گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم فاسد است و تمام نگاه آن تسلط بر شاه رگ های قدرت و ثروت است. تاریخ اسرائیل پر از فساد است و هرجایی که این رژیم وارد شده، جنایات صورت گرفته است.

 

بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: پس از افشای پروتکل های این رژیم برهمگان ثابت شد که نگاه این رژیم در همه عرصه ها فساد بوده است.

 

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران طلوع خورشید بیداری اسلامی، سپس آزادی و ظهور حضرت حجت است.

 

آیت الله صفایی بوشهری گفت: اسرائیل با ایجاد شبکه های ماهواره ای و مکتوب و مجازی سعی بر برهم زدن جامعه جهانی به حمایت آمریکا و انگلیس دارد اما این را بدانند که ایران اسلامی با حمایت رمقام معظم رهبری چنان سیلی به اسرائیل خواهد زد که از صحنه روزگار محو شود.

 

امام جمعه بوشهر پیام راهپیمایی روز قدس را ولایتمداری، ایمان و تقوای سیاسی عنوان کرد، و ابراز داشت: این حضور مردم در میدان و صحنه برای نجات کشورهای اسلامی و حمایت از آنان است./833/پ201/ب4

ارسال نظرات