۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۷۳۶۹۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ایران اسلامی مدافع حقیقی آرمان های فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور گسترده مردمی نشانگر ظلم ستیزی و حق جویی ملت ایران است، تصریح کرد: این حضور بسیار ارزشمند و گرانقدر بوده که ثمرات و برکات والایی خواهد داشت.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نماز جمعه شهر آمل افزود: تقوا پوشش زیبایی برای نجات همه ما است که سبب سعادت و رستگاری شده و باید از آن بهره گیری کنیم.


وی با اشاره به ایام شهادت امام علی(ع)، گفت: ولایت اصل اساسی اعتقادی ما بوده که بدون آن به هیچ جایگاه رفیعی نمی رسیم و نظام هستی الگویی ارزشمند آورده و باید سیره نورانی این امام همام را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انسان باید عقل محوری را در دستور برنامه های خود قرار دهد، بیان داشت: انحراف، کج فکری و گناه روح انسان را به خواب می برد که باید مراقب باشیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که سلطان قوا در عقل انسان است، خاطرنشان کرد: هیچ گاه سلطان عقل امام علی(ع) از خدا جدا نبود که توانست با حق محوری به نحوی شایسته گام بردارد.


امام جمعه آمل ادامه داد: بدون ولایت پیامبر و آل او کسی نمی تواند راه به جایی ببرد و باید تلاش کنیم تا سیره این بزرگواران را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

 

وی با بیان این که دشمنی ها هنوز ادامه داشته و گروه داعش را برای تفرقه میان مسلمانان آوردند، گفت: ترس ایادی استکباری از فراگیری انقلاب و مقاومت مردمی است و باید بدانند این آتش دامن گیر می شود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که سیره امام علی(ع) الگویی برای مدیران نظام اسلامی باشد، افزود: مدیران باید با دقت نیروهای مجموعه خود را نظر داشته باشند و چرا نباید نظارت ها وجود داشته باشد که شاهد اختلاس ها هستیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که تلاش های بسیاری شده است تا تعالیم والای دینی به دست ما رسیده است که باید در این مسیر ثابت قدم و کوشا باشیم، تصریح کرد: بهره گیری از سبک زندگی اسلامی ثمرات و برکات بسیاری داشته و می تواند زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار دهد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه ای همگانی است، گفت: باید فرهنگ حجاب و عفاف به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است در جامعه ترویج شود تا شاهد سبک زندگی غربی نباشیم.

 

وی با اشاره به روز جهانی قدس، بیان داشت: روز قدس برای فلسطین نبوده بلکه روزی جهانی و برای همه مسلمانان است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که باید حمایت های ارزشمندی از مردم مظلوم فلسطین صورت گیرد که تحت ظلم قرار دارند، افزود: رژیم صهیونیستی دست به جنایات بسیاری می زند که نباید در این راستا سکوت کنیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که حضور گسترده مردمی نشانگر ظلم ستیزی و حق جویی ملت ایران است، تصریح کرد: این حضور بسیار ارزشمند و گرانقدر بوده که ثمرات و برکات والایی خواهد داشت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات