۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۷۳۶۹۵
آیت الله علما:

ملت ایران هیچ گاه دست از حمایت مظلومان فلسطینی برنخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره راهپیمایی گسترده مردم در روز قدس،‌ گفت: ملت ایران هیچ گاه دست از حمایت از مردم مظلوم فلسطین برنخواهد داشت.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه نوزدهم تیرماه سالجاری، با اشاره به حضور گسترده مردم در روز قدس، عنوان داشت: مردم بار دیگر چهره زشت و خبیث استکبار و رژیم صهیونیستی را به جهانیان نمایان کردند.


آیت الله علما تصریح کرد: روز قدس تنها مربوط و مختص به فلسطین نیست بلکه همه مسلمانان در این روز نقش دارند و فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و دفاع از مردم مظلوم و بیگناه فلسطین است.


نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: در روز قدس انزجار و نفرتمان را به استکبار و کسانی که می خواهند چهره اسلام را خدشه دار کنند نشان می دهیم و با وحدت و انسجام خود دشمنان را جای خود خواهیم نشاند.


وی ابراز کرد: ملت ایران همواره حامی و پشتیبان مظلوم بوده و هیچ گاه با کشتار مسلمانان جهان سکوت نکرده است، استکبار با راه اندازی آشوب و نا امنی در عراق، سوریه و ... قصد دور ساختن توجه مسلمانان را از مردم فلسطین را دارد.


امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: رژیم منفور صهیونیستی با تمام تجهیزات جنگی خود در برابر رزمندگان اسلام تاب ایستادگی را ندارد اما با رخنه در اتحاد و انسجام مسلمانان سعی دارد به خواسته های شیطانی خود دست پیدا کند.


آیت الله علما با بیان اینکه هیچ گاه نباید به استکبار اعتماد کرد، اظهار داشت: آمریکا و متحدانش همواه به فکر تضعیف جایگاه اسلام هستند، قطعا راهپیمایی روز قدس آن ها را از اهداف و خواسته های شوم خود دور خواهد ساخت.


نماینده ولی فقیه با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان داشت: ما خواستار توافق عزتمندانه هستیم و توافقی را می پذیریم که خواسته های رهبر معظم انقلاب در آن لحاظ شده باشد.


وی با تأکید بر مطالبات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: عامل مهم برون رفت از مشکلات اقتصادی، مقاومت اقتصادی و مدیریت صحیح است.


امام جمعه کرمانشاه در پایان ابراز کرد: خوشبختانه کشور ایران روز به روز در حال پیشرفت است و همگی این ها به برکت خون شهدا و عنایات حضرت ولی عصر (عج) می باشد امید است که ما نیز مورد عنایات خداوند و ائمه اطهار(ع) قرار بگیریم./857/پ201/ب4

ارسال نظرات