۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۶۹۹
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

روز قدس، اجماع ملت ها برای مقابله با صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شرق مازندران در مجلس گفت: روز قدس، روز اجماع جهان برای مقابله با ظلم، جور و ستم است.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، احمد علی مقیمی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی امروز جمعه در بین راهپیمایی کنندگان روز قدس بهشهر افزود: امروز در شرایطی روز قدس برگزار می شود که شاهد بیشترین ظلم و ستم در جامعه اسلامی هستیم و مسلمانان زیر تیر گلوله و آتش دشمنان هستند.

 

وی اظهار داشت: امام راحل در مرداد ماه 58 یعنی 36 سال قبل خطر اسراییل را گوشزد کردند و اکنون ما باید هوشیارتر از قبل حرکت کنیم و بدانیم خطر رژیم صهیونیستی خطر بزرگی است و برای از بین بردن این غده سرطانی باید همگان به پا خیزند و تلاش کنند.

 

مقیمی با بیان این که شاه، استکبار و فلسطین از مسائل مورد تاکید امام راحل بود، ادامه داد: امام راحل خدامحوری، اعتماد به نفس و خوداتکایی را در بین مردم ما و حوزه های مختلف بین المللی جاری و ساری کرد و با همین مسائل، شاه از کشور بیرون رفت، استکبار ذلیل شد و روز قدس در جهان نهادینه شد.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از فلسطین و روز قدس از سوی امام راحل، نورامید را در بین مردم مظلوم و بی دئفاع فلسطین بوجود آورد و روز قدس، روز اسلام و روز نبی اکرم(ص) نام گرفت تا اجماع جهانی را سامان دهد تا در حول محور قرآن، عترت و پیامبر مسلمانان جهان بسیج شوند.

 

وی افزود: مسأله فلسطین مسئله مهم برای خاورمیانه و از مسائل اول برای خاورمیانه است چرا که جنایاتی که در طول 66 سال گذشته بر این مردم بی دفاع انجام شده است؛ بخشودنی نیست و مدعیان حقوق بشر که خاموش نشسته اند، باید در این رابطه جوابگو باشند.

 

مقیمی با اعلام این که اتفاقات بسیاری در فلسطین از ابتدا تاکنون اتفاق افتاده و حقوق بشر در این رابطه عکس العملی انجام نداده است، یادآور شد: امروز فلسطین تنها کشوری است که لحظه به لحظه در آن نقض حقوق بشر می شود و حقوق مردم بی دفاع این سرزمین نادیده گرفته می شود.

 

وی ادامه داد: هر کسی که ادعای مسلمانی دارد باید از حقوق مردم فلسطین که پاره تن اسلام است حمایت کند و بداند در این رابطه راهی جز ادامه جهاد وجود ندارد و راه آینده برای مبارزین فلسطینی تنها جهاد است تا این کشور از زیر رگبار تیر و آتش دشمن رهایی یابد.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز آل سعود، داعش، وهابیت، تکفیری ها و سران کفر در منطقه با حمایت از آمریکا و اسراییل، می خواهند جهان اسلام را به جان هم بیاندازند تا حاشیه امنی برای خود پیدا کنند که باید مراقب باشیم.

 

مقیمی گفت: ایجاد جنبش های مختلف در منطقه از دستاوردهای مهم روز قدس است و این روز نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و ما نیز باید با اطاعت از فرامین امام و رهبری در راستای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و بی دفاع تا آخرین لحظات ایستادگی کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات