۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۷۳۷۴۴
آیت‌الله اراکی:

دشمنان نمی توانند با ابزارهای مجازی اراده جوانان را تحت سلطه خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان داشت: دشمنان و بدخوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ملت ایران اسلامی در هر شرایطی به اهداف انقلاب اسلامی پایبند است و تحریم ها و تهدیدهای پی در پی آنها نیز تآثیری بر ملت غیور ایران اسلامی نخواهد گذاشت.
دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ظهر امروز جمه 19تیر، در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی بیت القمدس اراک با اشاره به این که روز قدس به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان در جهان نقش آفرینی می کند، اظهار داشت: در روز جهانی قدس تمامی مسلمانان سراسر جهان اسلام به حمایت از ملت فلسطین به خیابان ها آمده و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت های اسراییل به نمایش می گذارند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که روز قدس به عنوان  یک روز جهانی مطرح است، اظهار داشت: مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی با مشارکت در این راهپیمایی بزرگ اعلام می کنند که برای یاری وصی رسول خدا در مسیر زنده کردن اسلام و برپایی حکومت عدل الهی و تحقق روزگاری که اسلام جهان را فرا می گیرد آماده اند.

 

آمادگی برای خدمت‌گذاری به امام عصر(عج)

آیت‌الله اراکی خاطر نشان کرد: یکی از پیام‌های حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس آمادگی ملت مسلمان برای یاری امام زمان و مهدی موعود(عج) است و مردم مسلمان ایران اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی امروز به صحنه آمدند تا  آمادگی خود برای خدمت‌گذاری به امام عصر(عج) را به نشان دهند.

 

دشمنان بدانند تحریم ها و تهدیدهای پی در پی آنها تآثیری بر ملت غیور ایران اسلامی نخواهد گذاشت

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: دشمنان و بدخوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ملت ایران اسلامی در هر شرایطی به اهداف انقلاب اسلامی پایبند است و تحریم ها و تهدیدهای پی در پی آنها نیز تأثیری بر ملت غیور ایران اسلامی نخواهد گذاشت.

 

امروز انقلاب اسلامی ایران به یک تفکر مقدس در جهان تبدیل شده است

وی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به یک تفکر مقدس در جهان تبدیل شده و همه آزادیخواهان در نقاط مختلف جهان با الگوگیری از آرمان های امام راحل در مقابل استبداد و دیکتاتوری ایستادگی می کنند و همچنین با شهامت و جسارت در مقابل ظلم و ستمگری صف آرایی می کنند.

 

آیت‌الله اراکی با بیان این که امروز استکبار می‌کوشد از طریق رسانه‌های بیداری، شنیداری و ابزاری که  در اختیار جوانان قرار دارد، نسل جوان را در اختیار خود بگیرد، عنوان کرد: امروز استکبار جهانی با گسترش شبکه های مجازی و اجتماعی فکر و اندیشه جوانان جهان را در بند خود قرار داده است اما پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا پرده از چهره آنها برداشت و همه نقشه های شوم آنها را نیز نقش بر آب کرد.

 

دشمنان نمی توانند با ابزارهای مجازی اراده جوانان ایران اسلامی را تحت سلطه خود قرار دهند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی نمی تواند با ابزارهای مجازی عقل و دل و اراده جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت سلطه خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند جوانان این سرزمین شب قدر دارند، عاشورا و رابطه‌ای عمیق با امام علی(ع) دارند و دلی که با اندیشه علی(ع) آشنا باشد دیگر تسخیر هیچ اندیشه‌ای نخواهد شد و دشمنان هیچگاه نخواهد توانست به اهداف پلید خود برسند.

 

آیت‌الله اراکی با بیان این که نام پر افتخار ایران اسلامی همواره در حمایت از حق و عدالت و انزجار و نفرت از ظلم و سیاهی در تارک دنیا می درخشد، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی ملتی است که اگر شکمی گرسنه داشته باشد و همه درها را به خود بسته ببیند با اراده استوار و محکم در راه مقاومت علیه استکبار، در راه تحقق اهداف انقلاب و امام به خوبی ایستادگی می کند و از این راه باز نخواهد گشت.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران با 5+1 گفت: دشمنان بدانند اگر نمایندگان ایرانی پای میز مذاکره می‌آیند به این دلیل نیست که از پای درآمده اند و ناگریز به مذاکره شده است برای آن است که به دیگران بفهماند که این شما نیستید که برای دیگران تصمیم می‌گیرید.

 

آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل و رهبری

آیت‌الله اراکی افزود: تاریخ استبداد جهانی استکبار و دوران استبداد سیاسی و اقتصادی استکبار فرا رسیده است، این دوران دورانی نیست که شما بخواهید برای ملت‌ها و سرنوشت آنها تعیین تکلیف کنید و شما دیگر صاحب اختیار مردم دنیا نیستید و ملت مؤمن و خداجوی ایران اسلامی همچنان پای آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل و رهبری ایستاده‌اند و در این راه خستگی را احساس نخواهند کرد. /842/پ201/ش

 

ارسال نظرات