۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۷۳۷۹۶
استاد حوزه علمیه بابل:

آمریکا مظهر جنایت علیه بشریت است

خبرگزاری رسا ـ این استاد حوزه علمیه، آمریکا را مظهر جنایت علیه بشریت و شیطان بزرگ نامید و گفت: جنایت آمریکا هیچ وقت از ذهن مردم ایران محو نخواهد شد.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع مردم روزه دار بابلکنار با بیان این که باز هم کشورهای غربی و آمریکاثابت کردند که قابل اعتماد نیستند، گفت: بر اساس زمانبندی از پیش تعیین شده مذاکرات هسته ای باید 11تیر تمام می شد اما زیاده خواهی ها و خوی استکباری و منفعت طلبی آمریکا این اجازه را نداد و آنها زیر آنچه قبلا توافق کرده بودند، زدند.

 

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آمریکا به دنبال تسلط خود هستند، افزود: آنها می خواهند از نشر اسلام و گسترش بیداری اسلامی در جهان جلوگیری کنند آنها از انرژی هسته ای نمی ترسند انرژی هسته ای تنها یک بهانه است.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان این که آمریکایی ها از بیداری اسلامی و گسترش اسلام ناب محمدی هراس دارند، خاطرنشان کرد: تهاجم گسترده رسانه ای علیه ایران، ساخت انواع فیلم ها و سریال های علیه نظام اسلامی و نیز حمایت همه جانبه از تروریست های صهیونیست و تکفیری برای این است که مبانی بیداری اسلامی در سراسر منطقه و جهان از سوی جمهوری اسلامی منتشر نشود.

 

وی نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل را منشأ بیداری اسلامی و توجه دادن جهان اسلام به موضوع فلسطین و قبله گاه نخستین جهان اسلام بیان کرد و ادامه داد: امسال روز جهانی قدس از اهمیت و ویژگی خاصی برخورار است زیرا گروهک های تکفیری هم پیمان صهیونیست ها این روزها  منطقه را در شرایط خاصی به نفع رژیم صهیونیستی تبدیل کرده اند.

 

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که علی رغم توطئه های دشمنان در منطقه روزهای آینده روزهای مهم پیروزی جریان مقاومت اسلامی خواهد بود، تصریح کرد: قدرت و عظمت نظام اسلامی در حمایت از جریان مقاومت اسلامی و تحقق نابودی رژیم سرطانی صهیونیستی در حال تحقق است.

 

وی افزود: روز قدس روز لبیک به فرمایشات پیامبرگرامی اسلام واحترام به حقوق مسلمین و لبیک به امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه، پیروزی اسلام ناب مبتنی بر فرهنگ انقلاب اسلامی را نزدیک دانست و گفت: ملت ایران و جهان اسلام در این روز، بینی همه مستکبرین و اسرائیل را به خاک مذلت خواهند نشاند.

 

حجت الاسلام بابائیان با تقدیراز حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: قدرت اصلی انقلاب اسلامی در ایمان و باور دینی و تکیه کردن به قدرت مردم با رهبری مدبرانه ولایت فقیه است.

 

وی افزود: روز قدس پا به رکاب در خدمت ولایت بودن و مبارزه علیه مستکبرین است.

 

این استاد حوزه علمیه، آمریکا را مظهر جنایت علیه بشریت و شیطان بزرگ نامید و خاطرنشان کرد: جنایت آمریکاهیچ وقت از ذهن مردم ایران محونخواهد شد و روزی فرا خواهد رسید که این ببر کاغذی آنچنان از سوی ملت ها ی مظلوم سیلی می خورد که از صحنه تاریخ محو می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات